کد خبر 512538
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران ۳۰ هزار نیروی مازاد دارد.

به گزارش مشرق، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران، با اشاره به آلودگی هوای تهران گفت: مترو اولویت اصلی شورای چهارم بود و در برنامه پنجم، ما حمل و نقل عمومی را به عنوان راهبرد عمومی در اولویت اول قرار دادیم.

وی با بیان این مطلب که شورای شهر نمی تواند معجزه کند گفت: به دلیل کمبود منابع سرعت در ایجاد زیرساخت های حمل و نقل عمومی کاهش یافت. در حال حاضر سومین سال متوالی است که دولت با رکود همراه است و این رکود هر سال بیشتر می شود.

طلایی با اشاره به این مطلب که ۸۰ درصد درآمدهای شهرداری از محل تغییر کاربری ها و تثبیت کاربری بوده، گفت: این به آن معناست که درآمدی نداشتیم ضمن اینکه شهرداری ۳۰ هزار نیروی مازاد دارد که با این کسری بودجه و نیروهای مازاد، مشکلات افزایش می یابد.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: استخدام بخشی از این نیروهای مازاد مربوط به دوره سوم شورای اسلامی شهر تهران بوده که این امر نباید اتفاق می افتاد.

طلایی در خاتمه گفت: علیرغم این نیروی مازاد، کمبود بودجه و همکاری نکردن دولت با شهرداری، معتقدم شهرداری تهران در حوزه عمرانی و حمل و نقل به نسبت حوزه های خدماتی و فرهنگی و اجتماعی خوب عمل کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    0 0
    كلا" كشور دربخش ساعات كار درهمه دواير با مشكل روبروست وقتي سرانه كار مفيددرايران تقريبا" يكساعت است شما حساب كنيد در 8 ساعت كار تعريف شده بين المللي فقط يك هشتم اين تعداد پرسنل حقوق بگير درهمه سازمانها ودواير دولتي ميتوانند سازمان وسيستم خودشان را بچرخانند.تازه شما بعد از 8 ساعت به اينها تا بغضا" 4 ساعت هم اضافه كار پرداخت ميكنيد يعني در8 ساعت پس كارها بر نمي آيند.!!!!! بيخود نيست بخش اعظمي از منابع مالي كشور صرف پرداخت حقوق ميشود.البته دربخش خصوصي نيز وضعيت بهتر از دولتي نيست.ميزان مشاغل غير مولد دركشور نظير خرده فروشي نيز نشاندهنده عمق فاجعه فرهنگ كار دركشوراست.اينطوري نميتوان به اجراي اقتصاد مقاومتي مورد نظر حضرت آقا خوش بين بود. همه دولتهاي سركار آمده همه نتوانستند فرهنگ كار دركشور را سامان بدهند.با تعريف دقيق علمي از كار ميزان بيكاري واقعي بالاي 70 درصد خواهد ميباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس