کد خبر 510181
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

آقا سید حسن، این روزها برخی چهره های سیاسی و روزنامه های حزبی، شما را به عنوان تنها یادگار خمینی در رسانه ها و سخنرانی هایشان برجسته می کنند. اینها البته همان هایی هستند که این روزها دشمنان خونی اماممان را هم بزک می کنند تا دشمنی دشمنان خمینی از یاد مردم برود و سوگمندانه اینها البته همان هایی هستند که وقتی دشمنان دیرینه خمینی، دیگر فرزندان امام را در لبنان، عراق، نیجریه، آذربایجان، سوریه ، بحرین، فلسطین و ... به خاک و خون می کشند، ساکتند.

گروه فضای مجازی مشرق - حمید رسایی نماینده مجلس شورای اسلامی در تلگرام خود نامه ای خطاب به حسن خمینی یادگار امام(ره) را منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

نامه تلگرامی رسایی به حسن خمینی

آقا سید حسن، سلام
بیش از 20 سال از روزهایی که با شما در درس یکی از اساتید محترم حوزه علمیه قم در مدرسه معصومیه هم درس بودم، گذشته. آن ایام شما هر روز در کمال سادگی با دوچرخه به محل درس می آمدید، ان شاءالله همچنان همان خوی ساده زیستی خمینی در زندگی تان ساری و جاری باشد.

آقا سید حسن، این روزها برخی چهره های سیاسی و روزنامه های حزبی، شما را به عنوان تنها یادگار خمینی در رسانه ها و سخنرانی هایشان برجسته می کنند. اینها البته همان هایی هستند که این روزها دشمنان خونی اماممان را هم بزک می کنند تا دشمنی دشمنان خمینی از یاد مردم برود و سوگمندانه اینها البته همان هایی هستند که وقتی دشمنان دیرینه خمینی، دیگر فرزندان امام را در لبنان، عراق، نیجریه، آذربایجان، سوریه ، بحرین، فلسطین و ... به خاک و خون می کشند، ساکتند. نه تیتری از دیگر فرزندان خمینی به پیشنانی این روزنامه ها می نشیند و نه کلامی در دهان  آنها به دفاع از این فرزندان خمینی می چرخد، انگار خمینی فرزند دیگری و سید حسن، برادران دیگری ندارد! 

آقا سید حسن، این جماعت حتی به برادران ایرانی شما هم رحم نمی کنند، نمی دانم هدفتشان چیست که از میان این همه فرزند خمینی، به دروغ فقط شما را پسندیده اند! یادتان هست این جمله پدرمان را که فرمود: «قدرتها و ابرقدرتها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها هم بماند، به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستی است ادامه می‌دهد، و به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام، این پابرهنه‌های مغضوب دیکتاتورها؛ خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که بر ستم و ظلم خویش اصرار می‌نمایند سلب خواهد کرد.»

اما این جماعت که برخی از آنها به خاطر همنشینی با امام راحل برجسته شده اند، امروز فرزندان خمینی را به دلیل اینکه می خواهند در زیر عَلَم خامنه ای تا آخر با ظلم و ستم بجنگند، جنگ طلب می نامند.

آقا سید حسن، از یادتان که نرفته، خمینی بارها و بارها بسیجیان را فرزندان خودش نامید تا جایی که آنها باور کردند و از آغوش گرم خانواده نسبی خود به آغوش گرم خمینی پناه بردند و در همان آغوش به شهادت رسیدند. جالب این جاست که آن پدران و مادران هم نه تنها گلایه ای نداشتند که از خمینی عذر خواستند که چرا دیگر فرزندانشان قربانی راه خمینی نشده اند. اما سید، اینهایی که به دروغ شما را به عنوان تنها فرزند خمینی می پرستند، برادران بسیجی تان را افراطی می خوانند فقط به یک دلیل، عشق به راه و رسم خمینی که همان عدم سازش با ستمگران عالم است.

آقا سید حسن، می دانستید یکی از همان بسیجیان پا برهنه جهان اسلام همین شیخ ابراهیم زاکزاکی و سه فرزند شهیدش بود. می دانستید قبل از انقلاب خمینی در ایران، در نیجریه فقط دو قبیله با جمعیتی حدود دو هزار نفر محب اهل بیت بودند، اما بعد از انقلاب خمینی و پیدا شدن فرزندانی مثل شیخ ابراهیم زاکزاکی، در حال حاضر بیش از هفت میلیون شیعه در نیجریه داریم! و جالب اینجاست که این سیاست بازان مکار، برای بازی با شما در این روزها گفتند که سید حسن خمینی بیشترین سهم را در انقلاب خمینی داشته است! همین ها وقتی حدود 500 برادر شما و دیگر فرزندان خمینی را در نیجریه به خاک و خون کشیدند، حتی حاضر نشدند یک پیام بدهند و یک تیترشان را به آنها اختصاص دهند، در حالی که خمینی آنها را هم مثل شما در آغوش گرفته بود.

آقا سید واقعا دوگانگی برخورد این جماعت با فرزندان خمینی برایتان عجیب نیست!
آقا سید حسن، برادرانتان با شما خیلی حرف دارند، شنیده ام قرار است برای خبرگان کاندیدا شوید. من که با شما در مقطعی در قم هم درس بوده ام، تردید ندارم که اگر کاندیدا شوید، حتما در امتحان شورای نگهبان سربلند خواهید بود و نیاز به این فضاسازی های سیاسی برای امتحان ندادن شما نیست. داداش علی تان چه زیبا شما را کاندیدایی مستقل نامید و گفت: خانواده نسبی خمینی، خود را صفرهایی می دانند که با عمل به راه و رسم امام خمینی، هویت پیدا می کنند. این البته اختصاص به خانواده نسبی امام ندارد، همه ما همین ویژگی را داریم، همانطور که جانشین به حق خمینی گفت: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.
حمید رسایی
یکی از فرزندان خمینی


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 27
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 1
    مثل همیشه عالییییییییییییییییییییییی درود بر اقای رسایی
  • فرزند روح الله ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    برای من عجیب تر اینه که تنها حکومت شیعه جهان هیچ کاری نکرده!! نماینده ها هیچ، حتی سفیر خودمون رو فرا نخوندیم کسی فتوایی نداد. . . اگر امام روح الله بود. . .
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 2
    آفرین بر آقای رسایی
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 1
    +100000000000000000000000000000000000000000 عالی بود
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    1 0
    وقتی رفتار خود رسایی دوگانه هست از بقیه این رفتارها بعید نیست
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 2
    احسنت...... سید حسن متاسفانه بایچه دست افساد طلبان شده
  • فواد ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    چه خوب بود که اینها قدر خودشونو میدونستن ولی خوب چه میشه گفت؟ شیطان مارو که معروف نیستیم با دروغ و غیبت گمراه میکنه و علما و فضلا رو در بزنگاه های تاریخی با غرور و لجبازی! شاید اصلا تو زندگیشون کمترین گناه نکرده باشن ولی خون های ریخته ملتی به دلیل موضعگیری اشتباه سیاسی بنامشون ثبت بشه اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا
  • ناشناس ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 3
    سید حسن بصیرت بصیرت .
  • ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    جالب بود واقعا مساله خطرناکی است که یک سری برای مقاصد شوم سیاسی خودشون از نام بیت امام و به خصوص این سید بزرگوار به کام خودشون استفاده کنند انشاله بیت امام رهرو همیشگی ولی امر مسلمین باشند
  • ناشناس ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 2
    درود بر حمید رسایی عزیز .
  • ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 2
    احسن به رسایی دلسوز حسن مصطفوی، امیدوارم انحراف از معیار خط ولایت فقیه بجایی نرسد که اگر امام زنده بود، بجای واژه سیاسی تبلیغی "یادگار" با اقتباس از کلام الله مجیدر در مورد فرزند نوح "انه لیس من اهلک" فتوای طرد صادر فرمایند.
  • مرید خمینی کبیر ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    واقعا متاسفم برای آقای رسایی
  • کاپیتان ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    کاش میدونستم آقا به کی رای میدهید منم به همون ها رای میدادم
  • مهدی مرادیفر ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    احسنت بر رسایی دلاور .کسانی که امروز اقا سید حسن را علامه میدانند همان جدا شدگان از انقلاب خمینی بت شکن هستند .
  • ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خدا کنه موفق نشون به سوء استفاده از سید حسن
  • ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    حرفش حق بود خدایی
  • ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    آقا سید راه و بهتر از شما بلده آقای رسایی.شما راه خودتو پیدا کن برادر.
  • شهاب ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    اگر بلد بود وقتی به امام توهین میکردند ساکت نبود ... وقتی با خاطرات جعلی خط امام را منحرف میکردند ساکت نبود ... وقتی علامه خطابش میکردند ساکت نبود وووو......
  • ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    2 0
    برای خودت متاسف باش آنهم نه کم بسیار
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    امیدوارم صحبتهای دلسوزانه شما در او اثر کند
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    سید حسن هم حق ثبت نام خبرگان را دارد ولو همه دنیا زورشون بیاد
  • ناشناس ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    رسایی اگر راست می گوید، 15 سال است که شیعیان افغانستان هر روز کشته می شوند. این روزها تیپ فاطمیون در سوریه شهید می دهد که متشکل از همین شیعیان افغانستان است. چرا تا کنون خودش بیانیه نداده در حمایت از شیعیان افغانستان. لطفا این را در جوابیه رسایی بزنید. خون شیعیان نیجیریه از خون شیعیان افغانستان رنگین تر نیست.
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    اقای رسایی تند می روی
  • ناشناس آذری ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    آقای رسایی با نوشتن و انتشار این نامه قصد دارد در انتخابات پیش رو رأی جمع کند و به نوعی برای خود تبلیغات کرده است.
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    چه ربطي داشت ؟ آقاي رسايي شما به فكر سرو سامان دادن به اعمال خودت باش آسيد حسن نياز به موعظه ندارد . اينقدر اين خانواده نجابت دارند كه اسير هوي و هوس نشوند
  • علیرضا ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    باز دم دمای انتخابات شد و رنگ ها عوض شد! ای آقای رسایی یکی از مخالفین سرسخت برجام بود هنوز از مانور دادنش علیه برجام و ظریف و دولت جند وقتی بیش نگذشته!! مردم چرا حافظه شون ضعیف شده؟؟؟؟ وقتی دید توی مسئله برجام از چشم افتاده حالا اومده با حمایت سیدحسن خمینی خودشو نشون بده و...!!! انشالله اسفند ماه.
  • کیان ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    آقای رسایی شما حرف را زدی، اگر در خانه کس است، یک حرف بس است.
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    چرا؟ همینجوری الکی؟ بالاخره قرار نیست از این خوی مرگ بر درود بر الکی دست بردارین؟
  • ناشناس آذری ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    گل گفتی این آقا و دیگران با این کارها به نوعی برای خودشون دارند تبلیغات پیش از موعد قانونی می کنند.
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 2
    من از این رسایی زیاد خوشم نمیاد و خداوکیلی خوب گفته
  • ازنوجاني ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    سكوت در برابر كشتار شيعيان نيز خود يكي ديگر از نشانه هاي بي بصيرتي است
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    آقاي رسايي لطفا نگران خودتان باشيد كه با اين سرعت كه ميري به زمين نخوري
  • ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    1 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد خدا شفایت بدهد با این خزعبلاتت
  • سبحان مظفرابادی ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    0 1
    ایشون تموم عمرشون رو گذاشته رو ساخت وساز حرم امام کی درس خونده ک مجتهد باشه؟ ایت الله مکارم شصت سال درس خوند شد مکارم ایت الله وحید هفتاد سال درس خوند خدا ب پیامبرصبر بده امام پیش کش.هر کی از راه رسید بشه علامه وایت الله. علمش کجابووووووده نسبتش ب امام نباشه هیچ جایگاه اجتماعی نداره درسمش فقط برادران افغان هستن اونم چون کالا میدن خونی ک در رگ ماست هدیه ب رهبر ایران است
  • حسین ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 1
    سلام . درود بر تمام فرزندان راستین امام خمینی (ره). ای فرزندان راستین : سعی کنید به این شعر توجه داشته باشید . ( از فضل پدر تو را جه حاصل ) و کاری کنید که از فضل پدر حاصلی داشته باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس