رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید پناهجویانی که بناست وارد آمریکا شوند، تحت شدیدترین نظارت‌ها خواهند بود و تا 2 سال تحت‌نظر زندگی می‌کنند.

به گزارش مشرق، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا امروز در مرکز ملی مبارز با تروریسم این کشور بیانیه‌ای خواند و در خصوص تهدیدات پیش‌روی کشورش سخن گفت.

وی ابتدا به حادثه تیراندازی «سن برناردینو» اشاره کرد و گفت که می‌داند خیلی از آمریکایی‌ها به خاطر این حادثه، نگران شده‌اند.

اوباما با این وجود به اقدامات بی‌سابقه دولت برای تأمین امنیت شهروندان آمریکایی بر روی خاک این کشور و در کل دنیا اشاره کرد و ادامه داد: «متخصصین امنیتی و انتظامی ما بهترین‌های دنیا هستند و سابقه‌ای قابل‌توجه از موفقیت‌ها را دارند.»

رئیس‌جمهور آمریکا که چند دقیقه پیش به نگرانی مردم به خاطر تیراندازی کالیفرنیا اشاره کرده بود، در ادامه بیانیه خود ادامه این نگرانی را بی‌مورد دانست و گفت که فعلاً تهدید مشخصی متوجه آمریکا نیست «ولی باید مراقب باشیم.»

اوباما به داعش هم پرداخت و گفت که این گروه در حال از دست دادن سرزمین‌هایی است که اشغال کرده؛ رئیس‌جمهور آمریکا همچنین مدعی شد که ارتش کشورش در حال ردیابی رهبران داعش است و روزی آنها را شکار خواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    اونی که به آمریکا و اروپا فرار می کنه بجای این که برای مملکتش که همین آمریکا و اروپا خرابش کردن بایسته و بجنگه، چنین خفتی حقشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس