رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه فتنه‌گران لیاقت مسئولیت گرفتن در نظامی که شهید داده را ندارند، گفت: بسیاری از اسناد فتنه 88 هنوز منتشر نشده و امیدواریم زمانی فرا برسد این اسناد منتشر شود.

بسیاری از اسناد فتنه 88 هنوز منتشر نشده است/ مراقب توطئه‌های جدید دشمن ‌باشیم/ بعضی‌ها امام‌شان آمریکا استبه گزارش مشرق،‌ حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی امشب در ششمین سالگرد مرحوم علی کردان وزیر سابق دولت احمدی‌نژاد در مسجد محمد رسول‌الله (ص) این شهرستان اظهار کرد: مرحوم کردان خدمات ارزنده و ارزشمندی به ایران اسلامی انجام داده که قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در سالگرد مرحوم کردان نشان از قدردانی زحمات او دارد، افزود: انسان باید طوری زندگی کند که پس از مرگش مردم از او به نیکی یاد کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه انسان موجودی پیچیده است و به‌راحتی نمی‌توان شخصیت او را شناحت، ادامه داد: یکی از راه‌های شناخت انسان زبان اوست و وقتی فردی در حال صحبت‌کردن است می‌توان به شخصیت او پی‌ برد.

این مسئول با بیان اینکه عیب و جایگاه انسان از زبان و گفتار او مشخص می‌شود، تصریح کرد: با صحبت کردن افراد می‌توان به صداقت و شخصیت آن تا حدود زیادی بشناسیم.

تقوی راه دوم شناخت انسان‌ها را مسئولیت‌پذیری آن فرد دانست و گفت: باید ببینیم کاری که به یک فرد واگذار می‌شود، برای انجام آن تا چه اندازه دغدغه دارد و مسئولیت‌پذیر است و با نحوه اجرای مسئولیت می‌توان به شناخت او پی‌برد.

وی با اشاره به اینکه یکی از نام‌های روز قیامت روز حسرت است، ادامه داد: بعضی از انسان‌ها در روز قیامت از لحظاتی که در دنیا به آسانی از دست دادند و با افرادی که گام زدند یا در گروه برخی افراد قرار گرفتند، پشیمان هستند.

* بعضی‌ها امام‌شان شیطان، آمریکا و داعش است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه هر کسی در آخرت با امام‎شان مشهور می‌شوند، اضافه کرد: بعضی‌ها امام‎شان شیطان، آمریکا و داعش است.

این مسئول با بیان اینکه هر خط و راهی که امروز انتخاب کنیم یعنی آخرت خود را از همین دنیا انتخاب کردیم و در آن زمان به او می‌رسیم، افزود: امام بعضی از انسان‌ها حضرت امام علی (ع) و یا مقام معظم رهبری است.

* اندیشه امام خمینی (ره) قلب ملت‌های اسلامی را تسخیر کرد

تقوی با بیان اینکه اندیشه امام (ره) قلب تمامی ملت اسلامی جهان را تسخیر کرد، ادامه داد: امروز دشمن از پیشروی اسلام در عراق، لبنان، سوریه، یمن، نیجریه و ... هراس دارد و در این کشورها دست به اقدامات تروریستی می‌زند.

وی با بیان اینکه ملت یمن یکپارچه به‌پا خواست و اندیشه اسلامی در سر دارند، تصریح کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری موجب آگاهی ملت جهان اسلام شد و ترس بر دامان دشمنان انداخت.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به فاجعه بزرگ انسانی در کشور نیجریه، گفت: دشمن برای اینکه جریان اسلامی را سرکوب کنند دست به جنایتی بزرگ در نیجریه زد و بسیاری از مسلمانان را به شهادت رساند.

* انقلاب‌های جهان اسلام مدیون انقلاب اسلامی ایران است

این مسئول انقلاب‌های جهان اسلام را مدیون انقلاب اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: ملت ایران اسلامی در تمام دوره‌های انقلاب عشق و علاقه خود را به رهبری نشان دادند و در تمامی زمینه‌ها پای میدان عمل بودند.

تقوی با بیان اینکه از انتخاب انسان می‌توانیم شخصیت فرد را بشناسیم، افزود: فقط انسان در عالم خلقت می‌تواند انتخاب کند و باید طوری انتخاب کنیم که بیانگر شخصیت ما باشد.

وی با اشاره به اینکه ملت ما حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را انتخاب کردند و تاکنون پای انتخاب خود به شایستگی ایستادند، ادامه داد: باید مراقب باشیم چه کسی و چه گروهی را انتخاب می‌کنیم.

* برای انتخابات آینده به شایستگی‌ها رأی دهیم

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک شاهد صحنه انتخابات هستیم و از همین الان باید فرد مورد نظر خود را با در نظر گرفتن شایستگی‌ها انتخاب کنیم، اظهار کرد: انتخاب یک فرد یا گروه از سوی مردم نشان‌دهنده انتخاب آن جریان و گروه از سوی مردم یک استان و منطقه است.

این مسئول با بیان اینکه جریان حزبی، دوست، معلم، تبلیغات و ... بر روی انتخاب ما اثرگذاری می‌کند، افزود: برای انتخابات باید معیار داشته باشیم و روی معیارهای خود فرد مورد نظر را انتخاب کنیم.

تقوی با اشاره به اینکه برخی‌ها از جریان و مسیر خود منحرف می‌شوند که باید مراقب آنها باشیم، تصریح کرد: جریان فتنه در سال 88 آمده بود بساط نظام را جمع کند.

* بسیاری از اسناد فتنه 88 هنوز منتشر نشده است

وی با بیان اینکه بسیاری از اسناد فتنه 88 هنوز منتشر نشده و امیدواریم زمانی فرا برسد این اسناد منتشر شود، تصریح کرد: فتنه‌گران آمده بودن انقلاب مخملی در کشور راه بیندازند.

* آمریکا دست از سر ملت ایران نکشید

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اعلام اینکه تمام اختلافات بین دو کاندیدا در سال 88 تنها رأی نبود و مسئله بیشتر از این‌هاست، هشدار داد: آمریکا دست از سر ملت ایران نکشیده و هر روز باید مراقب توطئه‌های جدید دشمن در کشور باشیم.

این مسئول با بیان اینکه آمریکا مدام در حال مبارزه و نقشه کشیدن علیه ایران است، اضافه کرد: تمام توطئه‌هایی که در منطقه ایجاد می‌شود دست پنهان و آشکار آمریکا وجود دارد.

* آمریکا و انگلیس در فتنه 88 از داخل کشور سرباز گرفتند

تقوی با اشاره به اینکه انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار در زمان فتنه 88 از داخل کشور سرباز گرفتند و علیه نظام آشوب کردند، تصریح کرد: در مسئله برجام آمریکا امید پیدا کرد که می‌تواند در کشور نفوذ پیدا کند اما مقام معظم رهبری به‌صورت جدی ورود کردند.

وی با بیان اینکه امروز مسئله نفوذ بسیار مهم و حساس است و مقام معظم رهبری بارها بر این مسئله تأکید کردند، اضافه کرد: کشور شوروی سابق را با نفوذ تجزیه کردند و از راه رسانه‌ها و شخصیت‌های نفوذی این ابرقدرت زمان گذشته را از هم پاشیدند.

* فتنه‌گران لیاقت مسئولیت‌گرفتن ندارند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هوشمندانه به مسئله نفوذ اشاره کردند که رهنمودهای ایشان بهترین سرمایه برای مردم و نظام است، گفت: فتنه‌گران لیاقت مسئولیت گرفتن در نظامی که شهید داده را ندارند و نباید پا روی ارزش‌های شهدا گذاشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    "امیدواریم زمانی فرا برسد این اسناد منتشر شود، تصریح کرد: فتنه‌گران آمده بودند انقلاب مخملی در کشور راه بیندازند."ما هم امیدواریم اما بالاخره کی میرسه
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    بعضیا هم خداشون کدخدا است
  • فلانی ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    اگه اسناد منتشر بشه که خیلی بهتره . البته یکسری اسنادی هست که اثبات میکنه سران فتنه با آمریکا رابطه داشتند (البته یواشکی).

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس