کد خبر 509785
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

نیروهای ارتش سوریه با ادامه پیشروی در ریف حماه و ریف لاذقیه شمالی، مناطق دیگری را از اشغال تروریست‌های مسلح آزاد کردند.

به گزارش مشرق، با ادامه پیشروی نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش، منطقه شیر الصحاب و منطقه 793 مشرف بر منطقه السرمانیه درریف شمال غربی حماه  و نیز منطقه راهبردی " جبل النوبه" در ریف لاذقیه شمالی را که رابطی بین این منطقه با ریف غربی آن است، از اشغال تروریست های مسلح آزاد شد.

براساس این گزارش، درعملیات نیروهای ارتش سوریه، تروریست ها متحمل خسارت و تلفات بسیار شدند.

یک افسر ارتش سوریه به خبرنگار شبکه العالم گفت: سرعت عمل و تاکتیک ویژه در اجرای این عملیات و ورود به عمق این منطقه که از نظر جغرافیایی ساختاری پیچیده و دشوار دارد، از ویژگی های بارز این عملیات بود.

منطقه "جبل النوبه" از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا از یک سو به جاده اللاذقیه – حلب و از سوی دیگر به برج القصب مشرف است.

یکی دیگر از نیروهای ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: ما برای مقابله با هرنوع حمله از سوی گروه های مسلح آماده هستیم و به خواست خداوند، خسارات زیادی را به آنان وارد می کنیم و تا زمان پیروزی کامل به عملیات خود ادامه می دهیم.

موفقیت های سریع نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانان آن درجبهه ریف لاذقیه شمالی و شمال شرقی، عرصه را بر گروه های تروریستی تنگ کرده و برای آنان راهی جز فرار یا مرگ باقی نمی گذارد.

خبرنگار العالم در پایان گزارش خود آورده است که عناصر گروه های تروریستی مسلح به طور گروهی فرار کرده اند، این درحالیست که ارتش سوریه و هم پیمانانش به پیشروی خود ادامه می دهند و به محاصره گروه های مسلح و راندن آنها به سمت مرزهای ترکیه ادامه می دهند.
 
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس