کد خبر 508713
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

باشگاه یوونتوس نسبت به علاقه بارسلونا برای جذب ستاره آرژانتینی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مدیاست نوشت: پائولو دیبالا تابستان گذشته از پالرمو راهی یوونتوس شد. این ستاره آرژانتینی عملکرد درخشانی در ترکیب بیانکونری‌ داشته و تاکنون توانسته برای این تیم هشت گل به ثمر برساند تا ثابت کند خرید خوب و موثری برای این تیم ایتالیایی بوده است.

دیبالا لقب مسی جدید را یدک می‌کشد و خبرهای زیادی درباره علاقه بارسلونا به جذب او به گوش رسیده است اما یوونتوس با قاطعیت اعلام کرد به هیچ وجه قصد فروش این بازیکن را ندارد.

جوزپه ماروتا، رئیس اجرایی باشگاه یوونتوس در این مورد گفت: ماروتا یکی از بهترین بازیکنان یوونتوس است و باید تاکید کنم که نه تنها در فصل جاری، بلکه در سال‌های آینده نیز قصد فروش این بازیکن را نداریم. دیبالا بازیکنی است که خیلی سریع در یووه پیشرفت کرد. او توانایی‌های بسیار بالایی دارد و در آینده بیشتر درباره‌ او خواهیم شنید.

یوونتوس در فصل جاری لیگ ایتالیا شروع خوبی نداشت و امتیازات زیادی از دست داد اما با درخشش بازیکنانش در دیدارهای اخیر، خوش درخشیده و اکنون تنها با صدر جدول رده بندی 6 امتیاز اختلاف دارد. شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در لیگ قهرمانان اروپا کار سختی پیش‌رو دارند و برای صعود به جمع هشت تیم، باید بایرن مونیخ را از پیش‌رو بردارند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    قبل از پیوستن به یووه گفته بود دوس دارم به بارسا برم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس