کد خبر 508341
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران اعلام کرد که ستادی را جهت پیگیری وضعیت و سرنوشت علامه ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و چهره برجسته مدافع فلسطین و قدس تشکیل داده است و اولین نشست آن عصر امروز با حضور رسانه ها برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله حسینی مسئول دفتر حمایت از فلسطین شهرداری تهران اعلام کرد که این دفتر با همکاری نهادها و موسسات حامی فلسطین، ستادی را برای پیگیری واقعه کربلای زاریا و سرنوشت علامه زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و چهره برجسته مدافع ملت فلسطین تشکیل داده است.

به گفته وی این ستاد اولین نشست خبری خود را با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی عصر امروز ساعت ۱۵ در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران واقع در بزرگراه جالا آل احمد ابتدای بزرگراه کردستان برگزار خواهد کرد.

به گفته حسینی پیش از برگزاری این نشست خبری، نشستی با حضور فعالان حمایت از قدس و فلسطین برای بررسی اخرین تحولات نیجریه و راهکارهای فشار بر دولت نیجریه برای آزادی علامه زکزاکی و مجازات عاملان کشتار زاریا برگزار خواهد شد.

شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه عضو اتحادیه بین المللی سازمانهای غیر دولتی حامی فلسطین به ریاست دکتر زهرا مصطفوی دختر حضرت امام (ره) است و بنابر اطلاع خبرنگار بین الملل خبرگزاری فارس بنا است در نشست سالانه این اتحادیه که در اواخر دی ماه سال جاری در تهران برگزار شود حضور یابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس