مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان از توزیع 2000برگ پوستر مسابقه سراسری «دل نوشته‌ای به شهدای مدافع حرم» در این استان خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی چراغی‌پور» اظهار کرد: این پوسترها در بین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و مراکز فرهنگی توزیع ‌شده است.

وی، افزود: این مسابقه به همت ستاد گرامیداشت شهدای مدافع حرم و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان قم در راستای تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند جهت دریافت برگه مخصوص دل نوشته به کانون‌های فرهنگی و هنری و مساجد سطح استان مراجعه کنند.

چراغی‌پور، آخرین ‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه را ٣٠ دی سال جاری اعلام و عنوان کرد: به آثار ارسالی منتخب ١٤ کمک ‌هزینه سفر به کربلای معلی اهدا می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٨- ٠٢٥٣٧٨٣٨٥٣ تماس حاصل کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس