رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اگر درگیری ملی‌پوشان دوستانه حل نشود، کمیته انضباطی تشکیل می‌دهیم و با خاطیان برخورد می‌کنیم.

به گزارش مشرق، خسرو قمری در مورد درگیری به وجود آمده در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری اظهار داشت: یک بحثی میان 2، 3 ملی پوش پیش‌ آمده بود و ما هم در این مورد تذکر لازم را دادیم. به همه آنها اعلام کردیم که مسائل و مشکلات خود را باید در زیر مجموعه فدراسیون حل کنند نه اینکه به رسانه‌ها بکشند. فکر می‌کنم کلاهدوز در این مورد بچگی کرده و ما حتما این موضوع را بررسی می‌کنیم. امروز باید این اتفاق خاتمه پیدا کند.

وی ادامه داد: با مربی و سرپرست اردو صحبت کردیم که 3 نفری که با هم درگیر شدند را جمع کرده و با آنها صحبت کنند. اجازه نمی‌دهیم کسی اردوی تیم ملی را به هم بریزد. سعی می‌کنیم جلسه بگذاریم و موضوع را حل کنیم، اما اگر قضیه به جایی برسد که با دوستی و آشتی به پایان نرسد جلسه کمیته انضباطی را برگزار می‌کنیم. حتی بهترین ورزشکار ما هم اجازه ندارد در اردو به کسی توهین کند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: این قضایا را حتما حل می‌کنیم. شب گذشته با مهدی سهرابی صحبت کردم و او گفت ما نمی‌خواستیم کار به اینجا بکشد با امیر کلاه‌دوز و مربی تیم ملی هم صحبت کردم.

قمری در مورد اینکه کلاهدوز گفته است اگر فدراسیون پیگیری نکند شکایت خواهم کرد گفت: او در این زمینه مختار است و می‌تواند شکایت کند ما نمی‌توانیم جلوی او را بگیریم. در مجموع ما برای برگزاری اردو هزینه نکرده‌ایم که چند نفر با هم درگیر شوند. نباید مسائل باشگاهی به تیم ملی کشیده شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس