کد خبر 507672
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

در اردوی تیم ملی استقامت در جزیره کیش میان چند ملی‌پوش درگیری‌های لفظی به وجود آمد.

به گزارش مشرق، اردوی تیم ملی دوچرخه سواری در بخش استقامت در حالی در جزیره کیش برپا شده است که روز گذشته درگیری‌هایی در این اردو میان ملی‌پوشان به وجود آمد.

گفته می‌شود این درگیری در حدی بوده که میان طرفین که متعلق به دو باشگاه پتروشیمی و پیشگامان هستند، فحاشی صورت گرفته است و رقابت دوچرخه سواران دو باشگاه به جای تمرین مفید در اردوی تیم ملی بیشتر به چشم می‌آید.

مصطفی چایچی ابتدا این موضوع را رد کرد، اما در ادامه اعلام کرد که با توجه به اینکه قهرمانی آسیا در بخش تیمی هم محاسبه می‌شود، رقابت میان ملی‌پوشان زیاد است و شاید بحثی صورت گرفته باشد و چیز خاصی نبوده و است و شما هم این موضوع را برجسته نکنید.

وی ادامه داد: در صورتی که گزارش برسد، حتما در فدراسیون آن را بررسی و با خاطیان برخورد می‌کنیم، امام فکر نمی‌کنم این درگیری شدت انچنانی داشته باشد. در مجموع رقابت میان بازیکنان برای تیم ملی زیاد است، اما این رقابت باید مفید باشد و حاشیه به وجود نیاید.

بروز هر نوع درگیری و حاشیه در آستانه المپیک تنها تیم ملی و دوچرخه سواری ایران را متضرر خواهد کرد و مسئولان فدراسیون باید نظارت بیشتری در اردوها داشته باشند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس