رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: هرگز شأن خودم را آن‌قدر پایین نمی‌آورم که برای جمع‌آوری امضا درباره یک درگیری، ورزشکاران را تحت فشار بگذارم.

به گزارش مشرق، خسرو قمری درباره دست داشتن در خصوص گرفتن امضا از ملی‌پوشان برای تکذیب درگیری در اردوی تیم ملی اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ها بازیچه دست دیگران شده‌اند و به آنها اجازه می‌دهند هر کاری که دوست دارند، انجام بدهند. موضوع دست داشتن من در ماجرای جمع‌آوری امضا از ملی‌پوشان دوچرخه‌سواری دروغ است. یعنی من به عنوان رئیس فدراسیون این‌قدر شأن خودم را پایین می‌آورم؟ هنوز آن‌قدر بیچاره نشده‌ایم که ورزشکار را تحت فشار بگذاریم.

وی افزود: یک درگیری در اردوی تیم ملی رخ داده و یکی از ورزشکاران شکایت کرد. ما هم اعلام کردیم که طرفین دعوا اگر در این باره شاهدی دارند، معرفی کنند. در واقع این شاهدان زیر یک برگه را که به امضای یکی از طرفین دعوا رسیده، باید امضا کنند و آن برگه به کمیته انضباطی آورده شود. این کار صورت گرفت اما با توجه به اینکه مستندات لازم را نتوانستیم کنار هم قرار بدهیم، به همین دلیل رأی نهایی صادر نشد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: تیم ملی 10،15 روز دیگر باید به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود اما به جای آنکه در این باره از من سوال شود، باید در خصوص حواشی حرف بزنم. دوچرخه‌سواری نیاز به آرامش دارد اما برخی نمی‌خواهند چنین شرایطی وجود داشته باشد. متاسفانه علیه ما هرچه می‌خواهند، می‌نویسند که این جای تاسف دارد. سوالم این است که اگر من اعاده حیثیت کنم، طرف مورد نظر قادر به پاسخگویی خواهد بود؟

قمری عنوان کرد: درباره این درگیری ورزشکاران کمیته انضباطی تصمیم گرفت. من هم در این کمیته یک رأی دارم اما نمی‌دانم چرا می‌خواهند مرا مسبب این تصمیم عنوان کنند. ما سعی کرده‌ایم با عدالت تمام رأی بدهیم و به همین دلیل هم خواستار ارائه شاهدانی درباره این درگیری شدیم. این رسم مردانگی نیست که در چنین شرایطی که تیم در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا است، چنین شرایطی را رقم بزنند که تمرکز نداشته باشیم.

وی در پایان گفت: درباره این پرونده نیاز به بررسی وجود دارد. نباید به راحتی آبروی یکدیگر را ببریم. به نظرم هر کسی باید نان مردانگی‌اش بخورد، نه اینکه بازیچه دست سایرین باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس