کد خبر 508103
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶

در حالی‌ که کارلوس کی‌روش به دستور فدراسیون فوتبال سکوت کرده و مصاحبه نمی‌کند، محمد مایلی‌کهن کماکان به مصاحبه‌های سریالی و آتشین خود علیه کی‌روش ادامه می‌دهد. آنچه حکایت یک گل به خودی را تداعی می‌کند.

به گزارش مشرق، داستان محمد مایلی‌کهن و انتقادات بی‌پایانش از کارلوس کی‌روش یک ماجرای کلیشه‌ای و کهنه است. چه آنکه همگان از عناد دیرینه حاجی با جنس خارجی باخبرند اما این بار ماجرا با همیشه متفاوت است. مایلی‌کهن مدیر فنی تیم امید است و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بزرگسالان. هر دو زیر مجموعه فدراسیون فوتبال هستند و هر دو یک کارفرما دارند و باید به دستورات و توصیه‌های مافوق گردن نهند اما کی‌روش که مایلی‌کهن او را به گردنکشی متهم می‌کند به این قانون اقتدا می‌کند اما محمد مایلی‌کهن با خواست اندیشی از پذیرش دستور مافوق سرباز می‌زند!

در حالی‌که کارلوس کی‌روش به دستور فدراسیون فوتبال سکوت کرده و مصاحبه نمی‌کند، محمد مایلی‌کهن کماکان به مصاحبه‌های سریالی و آتشین خود علیه کی‌روش ادامه می‌دهد. آنچه حکایت یک گل به خودی را تداعی می‌کند.

این بار که اوضاع فرق کرده و منافع تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان و امید ایران با توجه به رقابت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی 2018 روسیه و المپیک 2016 به هم گره خورده است و حتی اولتیماتوم رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل مبنی بر سکوت مسوولان و اعضای کادرفنی دو تیم را در پی داشته اما باز هم مایلی‌کهن به هیچ طریقی قصد خاموش ماندن آتش غائله را ندارد.

کمتر از چند هفته‌ از صدور دستور رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در خصوص اینکه کادرفنی تیم امید بدون مجوز حق مصاحبه ندارند، می‌گذرد که دو مصاحبه جنجالی محمد مایلی‌کهن در خصوص تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان باز هم تنور شروع درگیری‌های دو جانبه و حتی چند جانبه را داغ کرده است.

این طور که به نظر می‌رسد مایلی‌کهن قصد آتش بس ندارد و به هیچ طریقی حاضر به دوری از حاشیه نیست. مدیر فنی تیم ‌ملی امید بلافاصله پس از بازگشت از اردوی ترکیه در جمع خبرنگاران باز هم به مربیان تیم ‌ملی بز‌ر‌گسالان تاخت: «هر دفعه سناریویی ترتیب داده می‌شود و ما بدهکار می‌شویم و کی‌روش طلبکار.»

مایلی‌کهن همچنین طی مصاحبه‌ای در ارتباط با رفتن کی‌روش به قطر و نظارت بر شرایط تیم ‌ملی امید در رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو، گفت: «ایشان ناظر ما نیست، حالا در دقیقه 90 می‌خواهد ناظر چی باشد؟ ما نمی‌دانیم. آقای کی‌روش همان نظارت بر تیم ‌ملی خودشان را انجام دهد.» نکته جالب توجه اینکه موضوع حضور کی‌روش در قطر به درخواست کفاشیان بوده و هنوز هیچ چیز نهایی نشده است.

فعلا که همه به درخواست رییس فدراسیون از کی‌روش گرفته تا اسدی دبیرکل فدراسیون سکوت کرده‌اند و فو‌تبا‌ل ایران چند صباحی طعم دوری از حواشی مضر را می‌چشد اما باز هم این مایلی‌کهن است که حتی به دستور رییس فدراسیون هم عمل نکرده است. این درحالی است که مهم‌ترین نیاز این روزهای تیم امید در این شرایط حساس پرهیز از تنش و حاشیه است اما مایلی‌کهن با مصاحبه‌های کلیشه‌ای و سریالی خود آن را از امیدها دریغ می‌کند. باید دید کفاشیان تا چه اندازه در برابر رفتار خارج از قاعده مدیرفنی تیم امید سکوت می‌کند. در شرایطی که به نظر می‌رسد کسی از ارکان تیم المپیک توان اداره مدیر فنی این تیم را ندارد، شاید عملی کردن تهدید کفاشیان تنها راهکار باشد تا تیم‌های ملی امید روزهای آرامی را در این شرایط حساس پشت سر بگذارند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    مایلی کهن شخصیت خودشو تو این سالها، زیر سوال برده. کمتر کسی است که ایشون رو قبول داشته باشه..........................
  • اشکان ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
    0 0
    بندازینش بیرون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس