کد خبر 507655
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

ارتش سوریه در ادامه دستاوردهای نظامی خود منطقه العصیبیه در ریف جنوبی شهر را به کنترل خود در آورد و بسیاری از مواضع تروریستها در مناطق مختلف را هدف قرار داد.

 به گزارش مشرق، ارتش سوریه با کنترل بر منطقه الصعیبیه واقع در غرب جبل الاربعین در حومه جنوبی حلب توانست دستاورد دیگری کسب کرده و ضربات شدیدی به عناصر مسلح وارد کند.

همزمان نیروی هوایی ارتش سوریه، مواضع و محل تجمع افراد مسلح در چند شهر و منطقه از جمله دو شهر عربین و داریا و منطقه عین ترما در ریف دمشق و منطقه الشجره و روستای حامر در ریف درعا را هدف قرار دارد.

ارتش همچنین به مواضع تروریست ها در حومه دیر الزور و شهرهای هجین، ذیبان، الکسره، اعزاز و دیرحافر حمله کردند.

مواضع تروریست ها در روستای الجوره و شهرک های المیسر، طریق الباب، الصالحین و منطقه الحرابله، البیاضه و الفردوس در شهر حلب و  مناطق دیر جمال، تل رفعت و حور العیس و عطشانه در حومه دیرالزور نیز هدف حمله نیروهای ارتش سوریه قرار گرفت.

ارتش سوریه در دو شهر خان شیخون و معره النعمان و مناطق القصابیه و تل مرق عملیات انجام داد.

مناطق اطراف منطقه مهین، روستای حوارین در حومه حمص و دو شهر اللطامنه و  کفرزیتا و حصرایا در حومه حماه نیز شاهد حملات ارتش سوریه به مواضع تروریست ها بود.

واحد توپخانه ارتش سوریه نیز تجمع افراد مسلح در منطقه جوبر واقع در شرق شهر دمشق و منطقه النشابیه در ریف دمشق و شهر الشیخ المسکین در حومه درعا را گلوله باران کرد.

ارتش همچنین به تعقیب افرد مسلح در شهر الحوله و روستاهای العامریه و تل ذهب در حومه حمص و منطقه الحمیدیه و روستاهای المنصوره در اطراف حماه پرداخت.

نیروهای ارتش سوریه مواضع عناصر مسلح در روستای مرج خوخه در حومه شمالی شهر لاذقیه را نیز هدف قرار دادند.

ارتش سوریه و افراد مسلح همچنین در اطراف منطقه المنشیه و اطراف شهر الشیخ مسکین در اطراف درعا و منطقه جوبر در شرق شهر دمشق و در جبهه تیر معله در حومه شمالی شهر حمص درگیر شدند.

درگیریهایی نیز در اطراف منطقه حی کرم الطراب در شرق شهر حلب و در اطراف دو منطقه المرج و مرج السلطان در غوطه شرقی در ریف دمشق صورت گرفت که در جریان آن شماری از افراد مسلح کشته شدند.

اطراف شهر القریتین و منطقه مهین در حومه جنوب شرقی حمص و اطراف روستای عیون حسین در حومه شمالی این شهر نیز شاهد درگیری بین ارتش و عناصر مسلح بود.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس