صدرنشین رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاه‌های اسپانیا در هفته پانزدهم این مسابقات برابر دپورتیوو لاکرونیا بازی برده را با تساوی عوض کرد تا با دومین مساوی متوالی اقتدار خود را در صدر جدول از دست بدهد.

به گزارش مشرق، آبی اناری‌پوشان بارسلونا شنبه شب در چارچوب هفته پانزدهم رقابتهای دسته اول باشگاه‌های اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف دپورتیوو لاکرونیا رفتند و در حالی که تا اواسط نیمه دوم از حریف خود ۲ بر صفر پیش بودند در پایان بازی برده را با تساوی ۲ - ۲ عوض کردند تا دومین مساوی متوالی این تیم در لالیگا رقم بخورد.
بارسلونا بازی برده خانگی را با مساوی عوض کرد

نیمه اول این بازی با یک گل به سود بارسا خاتمه یافت. لیونل مسی در دقیقه ۳۹ روی یک ضربه کاشته دیدنی دروازه لاکرونیا را باز کرد. در نیمه دوم هم بازی دست بارسلونا بود و ایوان راکیتیچ در دقیقه ۶۲ با یک شوت محکم فاصله را افزایش داد.

بازیکنان بارسلونا بعد از آن کاملا حریف را دست کم گرفت و انریکه هم چند بازیکن جوان را به میدان فرستاد که حاصل آن دو گل پیاپی تیم لاکرونیا بود. بعد از اینکه یک گل تیم دپورتیوو آفساید اعلام شد در دقیقه ۷۷ بود که لوکاس گل نخست را برای لاکرونیا به ثمر رساند. بعد از این گل تیم دپورتیوو جسارت بیشتری پیدا کرد و در دقیقه ۸۶ بود که الکس برگانتینوس برای دومین بار دروازه بارسلونا را گشود تا در کمال ناباوری ۲ امتیاز از کف مردان انریکه خارج شود.

بارسلونا که هفته گذشته نیز در زمین والنسیا پیروزی را با مساوی عوض کرده بود با دومین تساوی متوالی ۳۵ امتیازی شد و در صدر جدول کاملا اقتدار خود را از دست داد. حالا تیم اتلتیکو مادرید تنها ۳ امتیاز کمتر از بارسلونا دارد و رئال مادرید در صورتی که روز یکشنبه در زمین ویارئال پیروز شود به ۲ امتیازی بارسا خواهد رسید.

بارسا در حالی باید آماده حضور در جام باشگاه‌های جهان در ژاپن شود که در لیگ قهرمانان اروپا نیز مقابل لورکوزن بازی نسبتا ضعیفی ارایه کرده بود و برابر این تیم نیز یک بر یک متوقف شد تا در سه بازی اخیر خود رنگ برد را نبیند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس