کد خبر 507391
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

سرمربی رئال‌مادرید گفت که جو خوبی بر رختکن تیمش حاکم است و بازیکنان این تیم همگی پرتلاش هستند.

به گزارش مشرق، رافائل بنیتس که قرار است شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا از ساعت 23:00 در دیداری خارج از خانه به مصاف ویارئال بروند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار ابتدا درباره احتمال بازی کردن کاپیتان تیمش اظهار داشت: راموس به تمرینات برگشته و فردا در خصوص بازی کردن یا بازی نکردنش مقابل ویارئال تصمیم خواهیم گرفت.

وی همچنین در خصوص مهاجمان پرتغالی و فرانسوی خود گفت: رونالدو و بنزما دو بازیکن متفاوت از یکدیگر هستند. هر دوی آنها بازیکنان مهمی هستند و گل‌های زیادی برای ما به ثمر رسانده‌اند. هم کریس و هم کریم نیاز به انگیزه دارند که ما همین کار را در قبال آنها کرده‌ایم.

سرمربی پیشین لیورپول و چلسی البته تمجید از بال ولزی‌اش را هم فراموش نکرد و عنوان کرد: حضور BBC (بیل، بنزما و کریس) برای ما مهم است. گرث بیل از زمان حضورش در رئال هم گل زده و هم پاس گل داده است. بیل بهترین آمار پاس گل را در بین بازیکنان رئال دارد.

بنیتس در ادامه عنوان کرد: چیزی که مرا نگران  می‌کند، محرومیت حضور بنزما از تیم ملی فرانسه است. با این حال ما صد درصد از کریم حمایت می‌کنیم. او انسانی فوق‌العاده و بازیکنی ضروری برای ما به شمار می‌رود.

یکی از خبرنگاران حاضر در کنفرانس خبری از سرمربی رئال‌مادرید پرسید «واکنش بنزما به محرومیت حضورش در تیم ملی فرانسه چه بود؟» که او پاسخ داد: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم، چون حالا یک بازی مهم با ویارئال داریم.

سرمربی 55 ساله کهکشانی‌ها که تیمش را همچنان مدعی اصلی قهرمانی می‌داند، با اشاره به اینکه جو خیلی خوبی در تیمش حاکم است، گفت: جو رختکن رئال خیلی خوب است و همه پرتلاش هستند. برخی مصر هستند که بگویند جو تیم ما خوب نیست، ولی من تأکید می‌کنم که جو خوبی بر تیم حاکم است. 

بنتیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از تیمش پرداخت و گفت: ما اعتماد به نفس بالایی داریم. رئال تیمی بزرگی است و نتایج خیلی خوبی هم کسب کرده است. البته تقابل با ویارئال دشوار خواهد بود، چون آنها تیمی سختکوش در زمین هستند، ولی ما به دنبال ارائه نمایشی عالی برابر آنها و لذت بردن از بازی هستیم.

او همچنین در پایان در خصوص بازگشت مدافع پرتغالی تیمش به تمرینات عنوان کرد: از بازگشت په‌په به تمرینات غافلگیر نشدم. می‌دانستم که او بازیکنی بزرگ و حرفه‌ای است. او با حضورش کمک می‌کند تا رختکن رئال شخصیت بیشتری به خود بگیرد.

رئال‌مادرید در حال حاضر با کسب 30 امتیاز و چهار امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در رده سوم جدول رده‌بندی لالیگاست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس