کد خبر 506928
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸

مهاجم رئال مادرید در حالی رکورد 11 گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به جا گذاشت که بیش از برخی تیم‌ها در اروپا گل زده است.

به گزارش مشرق به نقل از آس، کریستیانو رونالدو به دوران اوجش بازگشته است. او در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر مالمو سوئد چهار بار دروازه حریف را باز کرد. بدین ترتیب رونالدو 58 درصد گل‌های رئال را در این مرحله به ثمر رساند.

بازیکن پرتغالی در 6 بازی فصل جاری اروپا، بیشتر از 21 تیم حاضر در مرحله گروهی گلزنی کرده است. شاختار دونتسک، مالمو، ولفسبورگ، منچستریونایتد، زسکا مسکو، آیندهوون، بنفیکا، گالاتاسرای، آستانه، یونتووس، بوروسیا مونشن گلادباخ، سویا، باته بوریسف، المپیاکوس، دینامو زاگرب، دیناموکیف، پورتو، مکابی، خنت، والنسیا و لیون، کمتر از 11 گل به ثمر رساندند.

فقط منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، بارسلونا، بایرلورکوزن، آرسنال، چلسی و زنیت سن پترزبورگ بیشتر از مهاجم رئال مادرید گلزنی کردند. رم و اتلتیکو مادرید نیز به اندازه آخرین دارنده توپ طلا، دروازه حریفانشان را باز کردند. رونالدو بیشتر از 67 درصد تیم‌های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل، گلزنی کرده است.

هشت گل در چهار بازی آخر

روند گلزنی رونالدو از دیدار برابر شاختار شروع شد و برابر ایبار و ختافه ادامه یافت و مقابل مالمو با جشنواره گل همراه شد. به طور مثال مهاجم رئال مادرید در دو هفته، یک گل بیشتر از مالاگا در کل این فصل به ثمر رسانده است. رونالدو در آن شب رویایی، رکورد گلزنی‌اش در هر بازی را به بیش از یک گل رساند. مهاجم رئال در 20 بازی این فصل، 21 گل به ثمر رسانده است. بازیکن پرتغالی دو فصل اخیر را بار رکورد بیش از یک گل در هر بازی به پایان رسانده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
    0 0
    فقط رونالدو عشق است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس