کد خبر 507034
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹

ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها اعتراف کرد که دلش برای تمرین کردن زیر نظر سرمربی پیشین خود تنگ شده است.

رونالدو: آنچلوتی مانند یک خرسِ بزرگ است
به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدوی 30 ساله که فصل 14-2013 با هدایت کارلو آنچلوتی در 35 بازی 48 گل به ثمر رساند و قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، در تمجید از سرمربی ایتالیایی که در پایان فصل گذشته از سرمربیگری کهکشانی‌ها برکنار شد، به شبکه ESPN‌ گفت: «آقای آنچلوتی» یک غافلگیری باورنکردنی بود. در ابتدا من فکر می‌کردم که او آدم سرسخت یا به نوعی مغرور باشد اما کمی که گذشت دیدم کاملاً برعکس است. می‌توانم بگویم که آنچلوتی مثل یک خرس بزرگ است. او آدمی دوست داشتنی است و حساس. او هر روز با ما صحبت می‌کرد، نه فقط با من بلکه با تمام بازیکنان تیم. آنچلوتی با ما خوش می‌گذراند.

رونالدو ادامه داد: آنچلوتی آدمی باورنکردنی است. آرزوی من این است که همه بازیکنان یک روز این فرصت را به دست آورند تا با این مربی کار کنند چون او آدم فوق‌العاده‌ای است. یک مربی فوق‌العاده که من دلم برای کار کردن با او بسیار تنگ شده چون ما در کنار هم افتخارات زیادی کسب کردیم و جام بردیم. آرزوی من این است که یک بار دیگر بتوانم با او کار کنم. البته الان هم وضعیت من خوب است. من اکنون یک سرمربی خوب دارم و از کار کردن با او هم لذت می‌برم. خوشحالم که از اینکه از دوران بازی‌ام با آنچلوتی خاطرات خوبی دارم.

رونالدو از سال 2008 که منچستریونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد تاکنون با پنج مربی متفاوت کار کرده که این موضوع از نظر او اتفاق خوبی نیست. به نظر رونالدو باشگاه رئال‌مادرید در کادر فنی‌اش باید ثبات بیشتری داشته باشد.

او تأکید کرد: گاهی اوقات کار آسان نیست. اگر شما مدام سرمربی‌تان را عوض کنید، کار سخت می‌شود. من با تغییر هر ساله مربیان یا خرید و فروش سال به سال بازیکنان موافق نیستم چون فکر می‌کنم که هر تیمی باید به بازیکنان و مربیانش زمان کافی بدهد تا با یکدیگر هماهنگ شوند. این تنها راهی است که مربیان و بازیکنان می‌توانند خودشان را ارتقا دهند. ثبات لازمه موفقیت هر تیمی است. تغییرات مکرر در یک تیم سخت است چون شما باید خودتان را با دیگر بازیکنان وفق دهید و آنها هم باید خودشان را با شما هماهنگ کنند.

رونالدو افزود: من طرفدار تغییرات دائمی نیستم اما می‌دانم که این هم بخشی از فرآیند تجارت باشگاه‌هاست و شرایط بازار اینگونه ایجاب می‌کند. باشگاه‌ها می‌خرند و می‌فروشند و شما جز وفق دادن خودتان با این تغییرات چاره‌ دیگری ندارید. رئال‌مادرید هم باشگاهی است که هر سال بازیکن می‌خرد و ما مجبوریم خودمان را با این وضعیت هماهنگ کنیم.

مهاجم پیشین منچستریونایتد در این فصل به خاطر نمایش‌های نسبتآً ضعیفش مورد انتقاد واقع شده و این در حالی است که او در 20 بازی‌اش برای رئال‌مادرید 21 گل زده است. برخی ادعا کرده‌اند که رونالدو از همکاری‌اش با رافائل بنیتس، سرمربی رئال‌مادرید راضی نیست و دلیل افتش هم همین موضوع بوده است.

رونالدو در واکنش به این موضوع عنوان کرد: شرایط همیشه یکسان نیست، نه فقط برای آنچلوتی و بنیتس بلکه برای تمام مربیان. زمانی که با ژوزه مورینیو، الکس فرگوسن یا پیگرینی کار می‌کردم هم وضعیت همین طور بود. هر مربی شیوه کاری خودش را دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس