معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران از کمک 150 میلیارد ریالی مردم نیکوکار استان تهران برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

 به گزارش مشرق، اسماعیل بیگی در همایش بزرگ خیران بازسازی عتبات عالیات بخش رودهن که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد، گفت: این کمک‌ها در سال جاری برای بازسازی عتبات و عالیات از سوی خیرین در اختیار این ستاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به تاریخچه تاسیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: با فراهم شدن امکان حضور مشتاقان زیارت اهل بیت (ع) در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و به همت جمعی از دوستداران، ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال 1382 تشکیل شد.

معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران موضوع فعالیت ستاد را بازسازی عتبات عالیات و اماکن مذهبی و انجام خدمات علمی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی و دانست و گفت: هم اینک محوریت فعالیت ستاد گسترش حرم های مطهر و شبستان حضرت فاطمه زهرا (س) بوده که تاکنون نیز پیشرفت خوبی داشته است.

وی به شبستان حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان یک بنای عظیم اسلامی اشاره کرد و گفت: این پروژه عظیم با بیش از 220 هزار متر دارای یک دانشکده و حوزه علمیه و 40 هزار متر فضای سرپوشیده بوده که یکصد هزار متر آن آماده شده است.

بیگی به کمک های نقدی و غیر نقدی مردم ایران به خصوص استان تهران برای توسعه خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: در سال گذشته مردم استان بیش از 220 میلیارد ریال کمک نقدی و یکصد میلیارد ریال کمک غیرنقدی برای بازسازی عتبات و عالیات اهدا کردند.

منبع: روابط عموی ستاد بازسازی عتبات عالیات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس