در یکی از قسمت‌های سریال اسکندل به موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران با آمریکا پرداخته شده که در آن رئیس جمهور ایران را در حال دست دادن با رئیس جمهور آمریکا به تصویر کشیده‌اند؛در سریال تصویری وحشی از ایرانی‌ها به جهان نشان داده می‌شود.

گروه جنگ نرم مشرق - سریال Scandal اسکندل (رسوایی) در اپیزود 8 فصل پنجم خود به موضوع توافق هسته‌ای با ایران و عدم صداقت ایرانی‌ها در فرایند توافق می‌پردازد. در سر تا سر این اپیزود، تصاویر، گریم‌ها و بازیگری نشان از عدم صداقت ایرانی‌ها و راستگویی، وطن‌پرستی و زیرکی آمریکایی‌ها دارد.
این سریال که پخش آن از شبکه ABC آمریکا از سال 2012 شروع گردیده، توسط Shonda Rhimes ساخته شده و اکنون فصل پنجم آن درحال پخش است.
این سریال با همزمانی مذاکرات اخیر هسته‌ای گروه 1+5 با ایران، اپیزود 8 فصل جدید خود را به همین موضوع اختصاص داده بود تا دست‌مایه‌ای برای ادامه سیاست‌های ضدایرانی آمریکا داشته باشد. در این سریال ضدایرانی برای کاستن از تنش‌های احتمالی در آینده، نام جمهوری اسلامی ایران را به جمهوری «بندار»! تغییر نام داده است.
در این قسمت از سریال سعی شده برتری قدرت آمریکا نسبت به ایران نمایش داده شود که چگونه آمریکایی‌ها با هوشمندی به جمهوری اسلامی ضربه می‌زنند تا به ایرانی‌ها درس عبرتی داده باشند.

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی /// جنگ نرم /// آماده جهت ملاحظه ///

اپیزود هشتم فصل پنجم سریال با جملات خبرنگار «ای‌بی‌سی» نیوز آغاز می‌شود: «پس از سال‌ها شروع غلط و دیپلماسی شکست‌خورده، حالا دو کشور آمریکا و "جمهوری بندار" (ایران)، اکنون غیرممکن را به ممکن بدل کرده‌اند و در آستانه امضای توافق خلع سلاح هستند». در این خلال، دو تن از مقامات کاخ سفید شامل یک مرد مسن و یک خانم جوان بر سر عقد این توافق در حال شرط‌بندی کلامی هستند. زن، جمله معناداری را می‌گوید: «اعتماد کن اما با چشم‌باز. ما با چشم باز به سمت آنها رفتیم».

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی

در این لحظه خبرنگار «ای‌بی‌سی» این‌گونه ابراز می‌دارد: این توافق تاریخی، در عوض توقف برنامه هسته‌ای جمهوری بندار دهه‌های تحریم این کشور خاورمیانه‌ای را پایان خواهد داد. ناگهان همان پیرمرد می‌افزاید: «اما من به آنها اعتماد ندارم» و زن هم در پاسخ می‌گوید: «من هم اعتماد ندارم و برای همین گفتم ما با چشمان باز جلو رفتیم». دوباره یکی دیگر از خبرنگاران آمریکایی در مورد یک هفته مذاکره مستمر و حصول نتیجه نهایی تا دقایقی دیگر حرف می‌زند. به گفته او، در این‌صورت پرزیدنت "فیتز گرانت" رییس جمهور آمریکا و پرزیدنت "رزانی" رییس جمهور بندار (ایران) صاحب بزرگ‌ترین امضای تاریخ صلح پس از فروپاشی دیوار برلین خواهند بود.

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی


تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی

بر سر میز شام ضیافت آمریکا و ایران، "فرشاد خوانساری" -وزیر خارجه جمهوری بندار- در حال گفتگو با وزیر خارجه آمریکا (اولیویا پاپ) و پرزیدنت گرانت است. وزیر خارجه ایران این‌گونه شروع می‌کند: «من پیوسته هم به کشورم و هم به خانواده‌ام کمک کرده‌ام. اما از آنجایی که خانواده ستیزه‌جویی دارم، شاید ترجیح بدهم بیشتر به کشورم کمک کنم». آن سوی دیگر یکی از مقامات زن آمریکایی در حال گفتگو با یکی از مقامات ارشد ایرانی است که از طریق مترجم به او می‌گوید در حالی که ما کارها را انجام می‌دهیم، رییس جمهور شما همه امتیازات را خواهند گرفت.

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی


اما نکته جالب برخورد "نوید" -مترجم مرد میان وزیر خارجه ایران و اولیویا پاپ (وزیر خارجه آمریکا)- است. نوید، از ضعف بزرگ خوانساری در انگلیسی سخن گفتن سوء استفاده کرده و در لابلای سخنانش طلب کمک از اولیویا می‌کند. به هر حال، به بهانه دیدار با سرآشپز سر خوانساری را گرم می‌کنند و نوید علت درخواست پناهندگی خود را سیاسی بودن خانواده خود در جمهوری بندار (جمهوری اسلامی) عنوان می‌کند. اولیویا، شرط اعطای پناهندگی را تحت پیگرد بودن خود او اعلام می‌کند که نوید هم فاقد این شرایط است. بنابراین نوید مجبور می‌شود دست به افشای این راز بزند که اطلاعات خوبی از برنامه هسته‌ای کشورش دارد که به گوش آمریکایی‌ها نخورده است. او، شرط ارائه اطلاعات بیشتر را قول آمریکایی‌ها مبنی بر پناهندگی اعلام می‌کند.

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی

گفتگو در اتاق کار رییس جمهور بین اولیویا و یکی از مشاوران رییس جمهور به چالش کشیده می‌شود. اولیویا معتقد است که می‌توان به اطلاعات مترجم که حاکی از معرفی یک مرکز محرمانه فعالیت هسته‌ای است، اعتماد کرد اما مشاور بر این باور است که مانند قضیه افشاگران شوروی سابق، دوباره رودست خواهند خورد. او اصرار می‌ورزد که حالا که آمریکا و «بندار» به مرحله نهایی توافق رسیده‌اند و جمهوری «بندار» می‌تواند بهترین متحد آمریکا در منطقه خاورمیانه باشد، نباید هیچ چیز به هم بخورد. اولیویا هم پاسخ می‌دهد که تلاشی برای بر هم زدن چیزی نیست و فقط می‌خواهد بداند این نوید کیست و قصد واقعی‌اش چه چیزی است. به هر حال پس از کمی بحث، رییس جمهور به اولیویا اجازه می‌دهد که تا قبل از بعدازظهر فردا که زمان امضای توافق است، به اصل قضیه نوید پی ببرد.

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی

نوید تورانی

تیم اولیویا دست به کار می‌شود و مشخص می‌گردد که مترجم مذکور، "نوید تورانی" مترجم رسمی دولت جمهوری بندار است. اهل روستا است و مدارج عالی علمی را پیموده و از آنجایی که کشور بندار دارای بالاترین نرخ سواد در کل منطقه است، این که حتی یک بچه روستایی به این سطح برسد، چیز عجیبی نیست. تورانی، مترجم نشست صلح بوده و در همه دیدارهای دولتی از پاریس، لندن، و مسکو حضور داشته است. او به غیر از دولت بندار، برای خوانساری هم مترجمی می‌کند، لذا در تمامی دیدارهای بازرس‌های سازمان ملل از تاسیسات هسته‌ای بندار حضور داشته و به بسیاری از اسرار اگاه است. طی بحثی کوتاه، گروه بر این اجماع می‌رسند که او جاسوس نیست و فقط می‌خواهد به امریکا پناه ببرد. از طرفی تنها راه محرمانه گفتگو کردن با نوید، دزیدن وی است که در امنیتی‌ترین شرایط در سفارت بندار در آمریکا تحت‌ حفاظت قرار دارد. اولیویا، این ماموریت را به "هاک" -آدم بزن بهادر خود- واگذار می‌کند.


تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی

فرشاد خوانساری

فردا در روز موعود، طرفین بر سر میز مذاکره می‌نشینند و گرانت اعلام می‌کند که آمریکا هیچ مشکلی با فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ندارد اما می‌خواهیم که به ما اطمینان بدهید که «بندار» تحت هیچ شرایطی به طرف توسعه و دستیابی به سلاح هسته‌ای حرکت نخواهد کرد. در همین حین، نوید تورانی که شب گذشته به طریقی نامعلوم و لابد از طریق هاک (!) توسط قرص مسموم گردیده، دچار حالت گسیختگی شده و بیهوش بر زمین می‌افتد. او را به بیمارستان می‌رسانند و در بیمارستان گفتگوی محرمانه بین اولیویا و وی آغاز می‌شود. نوید، از اولیویا می‌خواهد که به دلیل اطمینان خاطر از اینکه به دست جمهوری بندار و نیروهای رزانی بی‌رحم نیافتد، او را به یک مکان امن ببرند و او سپس همه چیز را خواهد گفت، چرا که اسرار بسیار محرمانه‌ای را می‌داند. اولیویا نمی‌پذیرد و سوگند می‌خورد که اگر تورانی همه چیز را بگوید، کاری می‌کند که هیچوقت دست جمهوری بندار به او نرسد.

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی

میز مذاکره نهایی آمریکا و بندار

تورانی از تاسیسات هسته‌ای مخفی که در 5 مایلی منطقه‌ صحرایی به نام "یابرین" واقع شده و سه ماه است که راه افتاده، سخن می‌گوید. در آن سو، رییس جمهور از "سوزان راس" معاون اول خود می‌خواهد که به هر طریقی شده امضای توافق را به تعویق بیاندازد تا در این مدت اصل قضیه نوید تورانی مشخص شود. لحظاتی بعد، سوزان در میان مردم نمایش داده می‌شود و وقتی یک خبرنگار از او می‌‌پرسد که آیا از شرایط توافق راضی هست؟ پاسخ می‌دهد که راضی هست البته اگر 12 میلیون دختر بی‌‌سواد در بندار بتوانند حق خود را در این توافق بدست بیاورند. این جمله، موجب می‌شود که امضای قرار داد چند روز به تعویق بیافتد.

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی

سوزان راس

در این بحبوحه به اولیویا خبر می‌رسد که نوید در مورد تاسیسات هسته‌ای مخفی دروغ گفته است و آن محل یک کارخانه تولید آبمیوه است. او، به بیمارستان می‌رود و موضوع را با عصبانیت به نوید اطلاع می‌دهد. تورانی، نیز قسم یاد می‌کند که حقیقت را گفته است. اولیویا او را تهدید به تحویل به مقامات ایرانی می‌کند اما در همان روز یکی از اعضای تیم اولیویا متوجه می‌شود که محل مورد نظر نوید، کارخانه تولید آبمیوه نیست، چرا که طبق تصاویر ماهواره‌ای،‌ کامیون‌های مستقر در محل حرکت نمی‌کنند. آنها فقط محموله به محل می‌آورند و از آنجا چیزی خارج نمی‌کنند؛ بنابراین متوجه می‌شوند که نوید اطلاعات دروغی ارائه نکرده است.

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی

تصویر ماهواری محل افشا شده توسط نوید

در همین حین، رسانه‌های امریکایی اعلام می‌کنند که امروز بعدازظهر، روسای جمهور طرفین بر سر میز امضای توافق خواهند نشست. اما اولیویا از آن سوی خط سر بزنگاه با یکی از مشاورین رییس جمهور تماس می‌گیرد و از او می‌خواهد که پرزیدنت گرانت را از امضای توافق منصرف نماید. بالاخره به هر زحمتی که هست، او در واپسین لحظه خبر حقیقت بودن ادعای نوید را به رییس جمهور می‌دهد و او هم از از امضای توافق سر باز می‌زند.

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی


تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی


اولیویا بلافاصله به بیمارستان می‌رود و متوجه می‌شود که نوید رگ خود را زده است. خلاصه به هر زحمتی که هست او را نجات می‌دهد و به او مژده می‌دهد که حرف‌هایش حقیقت بوده و او را باور می‌کند و جمهوری «بندار» به دولت آمریکا دروغ گفته‌اند.

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی


پس از تحقیقات مفصل، رییس جمهور متوجه می‌شود که جمهوری بندار در منطقه افشا شده توسط نوید اورانیوم غنی نمی‌کند بلکه دارای ابر رایانه برای هر گونه حمله سایبری علیه غرب است. به هر حال، رییس جمهور گرانت خوشحال از این پیروزی، به پای میز امضای توافق می‌رود و توافق را امضا می‌کند.

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی


اما طبق ساختار اینگونه فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی، در اقدامی قهرمانانه! و هوشمندانه! در کنار گوش رییس جمهور بندار (ایران) زمزمه می‌کند که "تا هفت دقیقه دیگر یک پهپاد آن کارخانه تولید آبمیوه عزیز شما را مورد هدف قرار می‌دهد و از روی نقشه پاک می‌کند"  و به پرزیدنت رزانی شوک وارد می‌کند.

{$sepehr_media_1297404_400_300}
دانلود




تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی

تخریب وجهه ایران در سریال جدید آمریکایی

لحظه شوکه شدن پرزیدنت رزانی

این سریال به مانند دیگر فیلم و سریال‌های ضدایرانی آمریکایی، سعی در سیاه‌نمایی از جامعه ایرانی دارند تا تصویری منفی و وحشی از ایرانی‌ها به مردم آمریکا و جهان نشان دهند. در این قسمت از سریال از دورویی و دروغگویی ایرانی‌ها می‌بینید تا هم‌جنس‌بازهای ایرانی و مردمی که از حکومت جمهوری اسلامی وحشت دارند و می‌خواهند به متمدن کشور جهان یعنی آمریکا فرار کنند.
نکته دیگری که از سریال اسکندل می‌توان دریافت، ترس آمریکایی‌ها از قدرت سایبری ایران است؛ این موضوع نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به خوبی از مولفه‌های قدرت ایران آگاه هستند و از همین نقاط قوت برای ایران‌هراسی استفاده می‌کنند.

آمریکایی‌ها نشان داده‌اند که از هر فرصتی برای عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند، حتی اگر در موضوعی مانند مذاکرات هسته‌ای باشد که نیاز آنها به انجام توافقات هسته‌ای بیشتر از ایرانی‌ها است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 31
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    2 0
    رئیس جمهور ایران رو شبیه هاشمی درست کردن :))))
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    مسخره ها شورش رو در آوردن
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    1 0
    ولی ریس جمهورشون بیشتر شبیه هاشمی است
  • حسین ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    1 3
    امریکا آرزوی دست دادن ایران رو به گور خواهد برد
  • محمد جواد ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 1
    مشرق، میخواهی آمریکائی ها برای ما فیلم بسازند و ابتدای اونم بنویسند: نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی یا مرگ بر آمریکا و..... بابا ذات غرب همینه.
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    0 0
    خب منظور؟!
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 2
    مرگ بر کسانیکه دشمنان را چنین شادمان و گستاخ می کنند
  • فواد ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    1:تولید ماهواره برای استقلال در ارسال شبکه ها 2:ایجاد انبوه شبکه های انگلیسی زبان و انعکاس حقایق حداقل مثل اعراب که ماهواره رو کلا اجاره کردن ماهم از روسیه اجاره کنیم و تمام شبکه های مقاومت رو هم پشتیبانی
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    من میترسم....
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    به اينها كميك سياسي مي گويند شما زياد جدي نگيريد جمهوري بندر ديگه كجاست !؟
  • ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    1 0
    متاسفانه موفق هم هستند در اجلاس عدم تعهد تهران یکی از وزرای خارجه کشورها که طبیعتا کارش بین الملل است و خواص محسوب می شه در گشت تجریش به وزیر خارجه ما گفته بود فکر می کردم تهران ترکیبی از بیابان های عراق و چادرهای افغانستان باشد !!!!! حالا شما حساب کنید اوضاع تفکر عوام نسبت به ما چیه ، دقت کردم تو فیلماشون تو مستندهاشون ما رو عرب به دنیا نشون می دن با همان خاصیت های عربی مثل بادیه نشینی و استفاده از شتر ! خیابان و خرابه ها و خانه های مخروبه ! مردمی درب داغون و خشن در ظاهر و رفتار ! مستقیم و غیر مستقیم لفظ تروریست رو می چسبونن ، ماشین هایی مثل استفاده از تاکسی پیکان قدیمی ها حتی نارنجی هاش و...
  • ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    روزی که امریکا زانو میزند نزدیک است ما فرزندان ملتی به قدمت تاریخیم
  • ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا
  • حسن ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    شما هم شوخی شوخی خوب سریال های آمریکایی تماشا می کنید.
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 2
    کور خوندن تا ایران، ایران خمینی است بانگ مرگ بر آمریکا یکصدا به گوش میرسه.
  • ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    اگر این فیلم در ایران ساخته میشد میگفتند سفارشی است، دولتی است و هزار برچسب جورواجور به سازنده اش می زدند!
  • ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    روزی که امریکا زانو میزند نزدیک است ما فرزندان ملتی به قدمت تاریخیم
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    دقت كنين لباس رئيس جمهور ايران بيشتر به لباس زرق و برق دار عربها شبيه هست
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    هیچی شما بگیر بخواب
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    خب بذار ذاتشو نشون بده دیگه تا انقدر بزک نکننش
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    جالب اینجاست که لباس رئیس جمهور یک لباس عربی است ، درحالیکه لباس شیوخ ایران جور دیگه است. مفهومش این می تونه باشه که اگر ایران دست دوستی به آمریکا بده می تونه بنده حلقه به گوش آمریکا و به عنوان ژاندارم منطقه باشه .چرا که عمامه در این تصویر به سبک شیوخ ایرانی هاست. و سر مهم ترین قسمت بدن هست.
  • SMAH1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    «بندار» یا «بندر»؟
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    منظور اینه که سیاست های دنیا رابفهمی و الا چرا اومدی داری مشرق می خونی
  • محمد ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    سلام هنرمندان مفتخر به هوش بالای ایران ؛ چه فیلم هایی ساختند. به شرط این که کپی نکنند. ما منتظر بصیرت افزایی هنرمندان خویشیم
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    اینها ایران عزیز را همانگونه که دوست دارند باشد، ترسیم کردند. ومکروا مکر الله والله خیر الماکرین
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    چیزی نیست. شما به خوابت ادامه بده.
  • کیمیا ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 1
    فیلم به این عریضی و طویلی ساختن هنوز نمی دونن که او عبای ضایع مخصوص کشورهای عربیه!! عباهای ایرانی کی دورش زری زری داره آخه؟؟!!!
  • سروش ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    این شباهت ارسال نوعی کد برای داخل ایران برای انتخابات آینده هستش و ...
  • مجتبی7 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    واقعا!
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ستاره بچینی...
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    زانو کمه باید سینه خیز بره
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    لباس رئیس جمهور بندار یا بندر شبیه لباس اعرابه که صد البته کاملا عامدانه و از روی غرض بود. اونها خیلی تلاش کردند تا قومی که امام زمان از اونهاست (عربها) رو بد معرفی کنند. یه معادله این شکلی: عربها بدند. ایرانیها عربند. پس ایرانیها هم بدند.
  • سیما ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ازهمه این ها مهمتر یک نکته اساسی را دقت کنید: همیشه عامل موفقیت دشمن خیانت خائنین است ولا غیر. مرگ بر خائن وطن فروش
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    و مرگ بر بزک کنندگان چهرۀ کریه امریکا
  • محسن از اصفهان ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    عبای رئیس جمهور را شبیه به لباس های اعراب منطقه طراحی کرده اند.
  • عَدالت این بود ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    مسئول تمام سریال‌ها فیلم‌ها تئاترها .... صدا و سیمای امریکا بوده و تمام آنها در اتاق فکر صهیونیستها انجام میشه و هیچ ارگان فرهنگی مستقلی وجود ندارد.
  • امیر ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    میگفتن ایران خب.. دیگه این مسخره بازیا چیه؟ رئیس جمهور با عبا و عمامه و محافظای یقه آخوندی و ریش و اینا... اینام عجب دلقکهایی هستن... من موندم چه مخاطبهای احمقی دارن که این چیزا رو نگاه میکنن.. لحظه شوکه شدن رئیس جمهور بندار واقعا دیگه اخرشه...خخخ
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خوشم می آد ایرانی ها چه بازی می دن آمریکایی ها را
  • ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ازچی؟
  • کیان ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ...قریب 40 سال میخوان این ملت رو خفیف کنند که شکر خدا نمیتونند
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ازماست که بر ماست!!!!
  • علی ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    حالا فیلمسازان داخلی ما که اکثرشون غرب زده هستند بیان ببینند.
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    ماهم فیلم میسازیم آقا و خانم سنگی
  • ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    خدایا! دارم میبینم روزی رو که آمریکا توسط مردم خودش نابود میشه...
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    واقعا همینه. چند روز پیش مسئولین آمریکا از نفوذ معنوی ایران در منطقه ابراز نگرانی کردن.
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    از من و شما بهتر میدونن!!!
  • محمد ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اینا چقدر با سیاست فیلم میسازن! قد رئیس جمهور آمریکا از رئیس جمهور ایران بلند تره. این یعنی اقتدار آمریکا نسبت به ایران!
  • رضا ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    واقعا تیترتون خیلی زشت بود از خدا شرم کنید
  • اسماعیل ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اون پرچم که پرچم ایران نیست تو فیلم
  • عرفان ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    اگر در انتخابات بعدی درست به افراد صالح رای ندهیم آرزوی محالی برای آمریکا نیست! روز خوبی داشته باشید.
  • عرفان ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 0
    سیب زمینی که میوه نیست! چرا تو سبد میوه ها چیدی و تایید کردی مشرق!
  • سلام ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    0 2
    دیگه در دنیای واقعی که فاتحه ابرقدرتیشون خونده شده، حالا تو سریال میخان یه حالی بخودشون بدن اشکالی هم نداره. خودشون هم بهتر از من و شما میدونن که رئیس جمهورشون توافق هسته ای رو داشت از ایران گدایی میکرد. بقول حاج محمود "آب رو دارن میریزن اونجایی که میسوزه"...
  • امیر44 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    0 2
    ما هم که عرضه نداریم حداقل یه فیلم برا دفاع از خودمون بسازیم همه فیلمامون عاشقانست. خاک تو سرمون که اهرم به این بزرگی رو فراموش کردیم در حالی که چندین ساله دارن باهش بهمون فشار میارن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس