کد خبر 505109
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: گزارش دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد آنها زخمی را همچنان باز نگه می‌دارند تا بعد از عبور خود از یک گذرگاه بتوانند از آن استفاده کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گزارشی که اکنون آقای آمانو به شورای حکام ارائه داده در حقیقت یک پرونده باز برای آینده است.

وی افزود: با این کار زخمی را همچنان باز نگه می‌دارند تا بعد از عبور خود از یک گذرگاه بتوانند از آن استفاده کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متهم کردن جمهوری اسلامی به اینکه در سال 2003 به دنبال فعالیت‌های نظامی و هسته‌ای بوده و از آن طرف مبرا دانستن جمهوری اسلامی در حال حاضر را یک تناقض دانست.

رسایی در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: ما از ابتدا در استراتژی‌ دفاعی‌مان سلاح اتمی و سلاح هسته‌ای نبوده و این گزارش یک بازی سیاسی است و حکایت از این دارد که از نظر آژانس، پرونده PMD همچنان باز بوده و بسته نشده است.

وی در ادامه مطلب فوق خاطرنشان کرد: تعجب ما از نحوه برخورد رسانه‌های همسوی دولت و برخی از دولتمردان با این گزارش است.

نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود به اهداف این گزارش اشاره کرد و گفت: معنای این گزارش این است که در زمان دولت خاتمی و دبیری روحانی در شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران به دنبال ساخت سلاح اتمی بوده است.

رسایی در ادامه تاکید کرد: اگر این معنا درست است و این ذوق‌زدگی رسانه‌های همسو با دولت به جا است باید گفت که آقایان روحانی و خاتمی باید پاسخ دهند که چرا بی‌دلیل در جهتی حرکت کردند که هم در دوره امام (ره) و هم در زمان مقام معظم رهبری آن را حرام شرعی می‌دانستند و چرا به ملت ایران این همه فشارها، تحریم‌ها و تهدیدها را تحمیل کرده‌اند.

این نماینده همچنین تاکید کرد: آنها باید پاسخ دهند که امروز چرا دارند گذشته خود را نفی می‌کنند. ما البته قبول نداریم؛ ولی رسانه های آنها با این ذوق‌زدگی می‌گویند که گزارش آنها راست است پس کاسبان تحریم خود این آقایان هستند. اینها بودند که باعث این تحریم بوده و از این تحریم کاسبی کردند.

وی همچنین یادآور شد: اگر دولتمردان مانند ما معتقدند که این گزارش غلط است و در زمان آقای خاتمی و دبیری آقای روحانی در شورای عالی امنیت ملی نیز کسی دنبال ساخت سلاح اتمی نبوده پس لطفا خیلی محکم در دهان این رسانه‌ها بزنند که بزک‌کننده آمریکا هستند. پس محکم امروز حرف بزنند امروز محکم جواب دهند و با گزارش آمانو دوگانه برخورد نکنند.

رسایی ادامه داد: دوگانه برخورد کردن باعث جسارت بیشتر آنها می‌شود کما اینکه جان‌کری امروز دارد این خوش‌رقصی را انجام می‌دهد. این دم‌تکان‌دادن برخی از رسانه‌ها، چهره‌ها و شخصیت‌های جریان اصلاحات و همسو با دولت در برابر گزارش آمانو حکایت از صحت موضع رهبری و اقدام بجایی می‌کند که سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه انجام داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس