سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری گفت: وزنه‌برداران کشورمان با توجه به شرایط موجود، توانایی تکرار و حتی ارتقای مدال‌های المپیک لندن را در برزیل دارند.

به گزارش مشرق، کوروش باقری درباره اختصاص 5 سهمیه به تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان برای حضور در المپیک ریو گفت: هر چند که با شرایط موجود اعتقاد دارم توانایی کسب سهمیه‌های کامل را داشتیم، اما کسب 5 سهمیه هم خوب است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان با همین سهمیه‌ها مدال‌های خوبی در المپیک کسب کرد. اعتقاد دارم با توجه به شرایط موجود توانایی تکرار و حتی ارتقای مدال در المپیک برزیل را نسبت به المپیک لندن داریم. چرا که نفراتی که در حال حاضر در ترکیب تیم ملی هستند نسبت به 4 سال قبل بسیار با تجربه‌تر و پخته‌تر شده‌اند.

سرمربی سابق تیم ملی وزنه‌برداری تصریح کرد: صرف نظر از مصدومیت‌هایی که در ماه‌های اخیر برای وزنه‌برداران به وجود آمده است، فاکتور تجربه که مهم‌ترین فاکتور برای حضور در میدانی مانند المپیک است به وزنه‌برداران ما افزوده شده است. به غیر از انوشیروانی، نفراتی که در حال حاضر در ترکیب این تیم هستند در گذشته نیز حضور داشتند و  همه می‌توانند در صورت برنامه ریزی درست مدال‌آور باشند.

باقری با بیان اینکه چرا برخی فکر می‌کنند نفراتی که قبلا موفق بودند نمی‌توانند این موفقیت را در برزیل تکرار کنند گفت: مگر شرایط چه فرقی کرده است؟ کیانوش رستمی نسبت به قبل با تجربه‌تر شده است و مطمئن‌تر وزنه می‌زند. سهراب مرادی هم شرایط خوبی دارد. حتی نفراتی مانند تقیان،‌ بهروزی و عسگری هم اضافه شده‌اند که با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توانیم مدال‌های خوش‌رنگی در ریو کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید امیدوار باشیم و با صلابت کار را ادامه دهیم و زمان را از دست ندهیم. نفراتی که اکنون در اختیار داریم امتحان خود را پس داده‌اند و دیگر نیازی به آزمون و خطا نداریم چرا که قبلا نتیجه گرفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس