کد خبر 505391
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران، گفت: حتماً‌ آدم مهمی هستم که رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری شخصاً‌ دستور داده است که یک نفر برای نمونه‌گیری از من در جریان مسابقات به ایران بیاید.

به گزارش مشرق، سهراب مرادی درباره عملکردش در هفته سوم لیگ برتر وزنه‌برداری گفت: در همان زمان مسابقات جهانی با وجود اینکه نمی‌توانستم شرکت کنم تمریناتم را رها نکردم و بعد از مسابقات هم تمرینات پیگیری کردم. با توجه به اینکه با انجام تنها یک حرکت در دو ضرب اول شدم زیاد به خودم فشار نیاوردم و حتی توانایی افزایش 10 کیلوگرمی وزنه را هم داشتم.

وی ادامه داد: با همین آمادگی در لیگ می‌توانستم مدال طلای مسابقات جهانی را به دست آورم، اما  گذشته‌ها گذشته است و دوست ندارم به آن فکر کنم و تنها به مسیر پیش رو و موفقیت در آینده و المپیک فکر می‌کنم. از مرادی و مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که پیگیر کارهایم برای حضور در المپیک بودند.

قهرمان آسیا تصریح کرد: در مدتی که محروم بودم تمریناتم را خودم پیگیری می‌کردم و رکورد 230 کیلوگرم را در دو ضرب می‌زدم، اما در این مدت و با حضور در اردوهای تیم ملی و کمک کادر فنی و حسین توکلی ظرف چند ماه 10 کیلوگرم این رکورد را افزایش دادم. زحمت زیادی برای حضور در مسابقات جهانی کشیده بودم و اینکه نتوانستم شرکت کنم ضربه سنگینی خوردم و هنوز هم حسرت آنرا می‌خورم، اما باید به آینده فکر کنم.

مرادی در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به اینکه محرومیتش خردادماه سال آینده به پایان می‌رسد حضورش در لیگ تخلف نیست، گفت: این موضوع مشکلی داخلی است و به فدراسیون جهانی ربطی ندارد. تنها من نیستم و حدود 20 وزنه‌بردار دیگر هم این مشکل را دارند که در لیگ شرکت می‌کنند.

وی در خصوص اینکه رئیس فدراسیون جهانی عنوان کرده که یک نفر را در جریان مسابقات جام فجر به ایران می‌فرستد تا از او آزمایش دوپینگ بگیرد، گفت: در 6 ماه گذشته 3 بار آزمایش دوپینگ دادم که 2 بار توسط نادو و یک بار هم توسط مأموران وادا بوده است. نمی‌دانم چرا دوباره این صحبت مطرح شده است، اما من مشکلی ندارم و حتی حاضرم 24 ساعته هم آزمایش دوپینگ بدهم؛ حتماً خیلی آدم مهمی هستم که اینچنین روی من حساس هستند (با خنده).
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس