کد خبر 550715
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: هدف‌مان این است که در مسابقات قهرمانی آسیا که چند ماه قبل از المپیک برگزار می‌شود، تیم قدرتمندی را راهی ازبکستان کنیم و قدرت ایران را نشان بدهیم.

به گزارش مشرق، سجاد انوشیروانی در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص بازدید محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از تمرین امروز اظهار داشت: حضور گودرزی روحیه خاص و دو چندانی را به ورزشکاران می‌دهد و من نیز از وزیر ورزش درخواست کردم که زود به زود به اردو سر بزند.

وی در خصوص حضورش در رأس کادر فنی تیم ملی گفت: من در المپیک قبلی وزنه زدم و به همین دلیل تمام مراحل لازم برای موفقیت ورزشکاران در این تورنمنت را می‌دانم. تلاش می‌کنم که بهترین شرایط برای تیم ملی فراهم شود.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص آغاز تمرینات بهداد سلیمی خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که سلیمی تمریناتش را پس از مصدومیتی که داشت شروع کرده و امیدواریم او بتواند قدرتمند ظاهر شود.

انوشیروانی در خصوص پیش‌بینی‌اش از کسب مدال در بازی‌های المپیک تصریح کرد: فکر می‌کنم حداقل دو سه مدال می‌توانیم در المپیک بگیریم که یکی از آنها طلا خواهد بود.

وی در پایان در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است به میزبانی ازبکستان برگزار شود، اظهار داشت: با تیم قدرتمندی در این مسابقات شرکت می‌کنیم و می‌خواهیم قدرت وزنه‌برداری ایران را قبل از المپیک نشان بدهیم. باید به این نکته نیز اشاره کنم که ترکیب تیم هنوز مشخص نشده و اسامی نفرات اعزامی چند روز قبل از حضور در ازبکستان اعلام خواهد شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    قول داده: "تیم قدرتمندی را راهی ازبکستان کنیم و قدرت ایران را نشان بدهیم" یعنی عملا هیچ وعده ای به کسی نداده و اگر نتیجه نگرفت، خلافش ثابت نشده. مربیانی که نمی توانند مدال قول بدهند به چه درد میخورند؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس