کد خبر 499750
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲

ارتش روسیه در نظر دارد در مرحله دوم از عملیات خود علیه تروریست‌ها در سوریه حملات هوایی و موشکی به مخالفان مسلح را تشدید کند.

به گزارش مشرق، مرحله دوم عملیات ارتش روسیه با بمباران‌های شدید مواضع داعش توسط بمب‌افکن‌های راهبردی روسیه آغاز شده و این درحالی است که 50 روز از اولین حمله هوایی جنگنده‌های روس به مواضع تروریست‌ها می گذرد.

شبکه المیادین در گزارشی با اشاره به اینکه روس‌ها با موشک‌های برد بلند خود از دریا مواضع تروریست‌ها در سوریه را هدف قرار می دهند تصریح کرد که 37 هواپیمای جدید در مرحله دوم از عملیات داعش در سوریه به کار گرفته خواهند شد.

این شبکه با اشاره به اینکه هواپیماهای راهبردی روسیه می توانند تا 40 تن بمب را بر روی مواضع داعش بریزند، افزود: بمباران‌های روسیه مارکز تصمیم گیری و حکومتی داعش، اردوگاه‌ها و محل‌های تجمع شبه نظامیان را هدف قرار می‌دهد.

براساس این گزارش، تانکرهای نفتی داعش و مسیرهای کمک رسانی لجستیک به تروریست‌ها از دیگر اهداف مرحله دوم خواهند بود و تاکید کرد که بمب ها و موشک‌های روسی با سر انفجاری به وزن نیم تن در مرحله جدید به کار گرفته خواهد شد.

المیادین در ادامه با اشاره به اینکه با تقویت و تشدید حملات هوایی روسیه به موضاع تروریست‌ها در سوریه تصریح می کند که تاکنون نشانه ای دال بر اینکه روسیه در عملیات زمینی مشارکت می کند، وجود نداشته است هرچند سخنان اخیر ولادیمر پوتین درباره عدم کفایت حملات هوایی صرف به تروریست‌ها همه گزینه را محتمل می کند.

این شبکه با بیان اینکه برنده اصلی حملات ارتش روسیه، نیروهای سوری هستند، تاکید کرد که ارتش سوریه با بهره‌گیری از این حمایت‌ها به عملیات خود در حلب سرعت داده است و سلسله عملیات‌هایی را نیز در لاذقیه آغاز کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس