کاپیتان پیشین تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که از نمایش هم‌تیمی‌های قبلی‌اش در ال‌کلاسیکو به وجد آمده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکویی که بعد از جدایی ژاوی هرناندس از این تیم انجام داد، موفق شد رقیب دیرینه‌اش رئال‌مادرید را در سانتیاگوبرنابئو با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.

ژاوی که تابستان سال جاری از کاتالان‌ها جدا شد و به السد قطر پیوست، درباره نتیجه ال‌کلاسیکو به خبرگزاری EFE اسپانیا گفت: اگرچه ما به «دست کوچک» (اشاره به پنج گل به تعداد انگشتان یک دست) نرسیدیم اما در این بازی می‌توانستیم حتی بیش از پنج گل بزنیم، چون موقعیت‌های‌ بارسا برای گلزنی زیاد بود. رئال‌مادرید هم دو سه موقعیت داشت اما بارسلونا بیش از 20 موقعیت مسلم داشت و می‌توانست با اختلافی به مراتب بیشتر پیروز شود.

وی با اعلام اینکه بازی را به صورت زنده در دوحه تماشا کرده و از آن لذت برده است، ادامه داد: واقعاً لذت بردم، چون بارسلونا از هر نظر نسبت به رئال بهتر بود، در حمله، در دفاع، از نظر فشار آوردن، انسجام و ... . بازی بارسلونا در ال‌کلاسیکو واقعاً باورنکردنی و تاریخی بود. 4 بر صفر بردن در برنابئو آن هم با چنین فوتبالی واقعاً فوق‌العاده است. به نظر من بارسا با آن بازی به همه یک درس فوتبالی داد. من که از تماشای آن بازی در هتل لذت بردم و به بارسایی‌ها تبریک گفتم.

کاپیتان پیشین بارسلونا اعتراف کرد که در میان چهار گل تیم پیشین خود در ال‌کلاسیکو، بیش از همه از گل سوم که آندرس اینیستا با پاس پشت پای نیمار به ثمر رساند، لذت برده است. او گفت: همه گل‌های بارسا زیبا بودند اما گل آندرس واقعاً تماشایی بود. به نظر من نمره تمامی بازیکنان بارسلونا در ال‌کلاسیکو 10 از 10 بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس