در پی حملات مرگبار اخیر در پاریس، صدها نفر از مسلمانان ایتالیا با برگزاری تجمعاتی در شهرهای رم و میلان، خشونت‌های منتسب به اسلام را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، در پی حملات مرگبار اخیر پاریس، صدها نفر از مسلمانان ایتالیا با برگزاری تظاهرات‌هایی در شهرهای رم و میلان، خشونت‌های منتسب به اسلام را محکوم کردند.

بنابه گزارش خبرگزاری فرانسه، شرکت‌کنندگان در این تجمع‌ها ضمن سر دادن شعار «ما دشمن نیستیم» خشونت‌هایی را که اخیرا به نام اسلام صورت گرفته به شدت محکوم کردند و پارچه نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی آن‌ها عباراتی چون «مرگ بر داعش و تروریسم»، «قرآن با خشونت مخالف است»، «اسلام صلح است» و «با قربانیان حملات پاریس ابراز همدردی می‌کنیم» نوشته شده بود.

مدیر مرکز فرهنگی اسلامی رم طی اظهاراتی اعلام کرد: «پیام ما کاملا شفاف است و تروریسم دیگر نمی‌تواند به نام مسلمانان اقدام به انجام حمله کند. ما می‌خواهیم تمام جهان به این پیام گوش کند.»

بر اساس این گزارش، این تجمع‌ها تحت تدابیر امنیتی بالای پلیس ایتالیا برگزار شد.

شامگاه روز جمعه (22 آبان) حمله گروهی از افراد مسلح به یک استادیوم،‌ یک رستوران و یک تالار موسیقی در شهر پاریس، به مرگ نزدیک به 130 تن منجر شد و بیش از 350 تن را نیز زخمی کرد.

گروه تروریستی داعش مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفته و اعلام کرده است که این «آغاز طوفان» است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس