با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری تبریز، ۳۶۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای جابجایی زائران از شلمچه تا بصره پیش‌بینی شده است.

 به گزارش مشرق، محمد نظارت مدیر پایانه تجاری شلمچه، در گفتگویی گفت:با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری تبریز، 360 دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای جابجایی زائران ایرانی از شلمچه تا بصره پیش بینی شده است.

مدیر پایانه تجاری شلمچه افزود: این اتوبوس ها با قیمت مصوب کشور عراق، اقدام به جابجایی زائران از شلمچه تا بصره می کند و بهتر است، زائران نیز برای جابجایی از این اتوبوس ها استفاده کنند.

وی با بیان روان بودن تردد زائران حسینی در گیت های ورودی به مرز عراق، اظهار داشت: با افزایش گیت های گذرنامه در مرز عراق، زائران به راحتی و بدون معطلی وارد عراق می شوند.

نظارت ادامه داد: در مسیر شلمچه تا بصره نیز، موکب هایی از سوی هموطنان تبریز و دیگر شهرهای کشور و سازمان منطقه آزاد اروند تدارک دیده شده تا زائران ایرانی مشکلی در عراق نداشته باشند.

مدیر پایانه تجاری شلمچه گفت: چهار موکب نیز برای خدمت رسانی به زائران در دو نقطه صفر مرزی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند مستقر شده و روزانه بیش از 15 هزار پرس غذا در سه وعده میان زائران اربعین حسینی توزیع می کند.

نظارت گفت:خدمت رسانی به زائران حسینی به صورت 24 ساعت و بدون وقفه از سوی سازمان منطقه آزاد اروند انجام می شود.

مرز بین المللی شلمچه و چذابه از گذرگاه های زائران برای ورود به عتبات عالیات است و پیش بینی می شود در اربعین امسال بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر از این دو نقطه به سوی کربلا بروند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس