معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، روز جمعه در سخنانی اظهار داشت گروه‌های تروریستی فعال در منطقه ابزار دست اسرائیل هستند که ماموریت آنها تخریب، تجزیه و نابودی منطقه در راستای خدمت به پروژه صهیونیستی است.

به گزارش مشرق به نقل از «سانا»، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهدای انفجارهای تروریستی «برج البراجنه» در صاحیه جنوبی بیروت، بار دیگر تأکید کرد که «اسرائیل» همچنان دشمن حزب‌الله، لبنان، سوریه و تمام کشورهای عربی و اسلامی خواهد ماند.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد که گروه‌های تروریستی مانند «داعش» و «جبهه النصره» ابزار دست اسرائیل هستند که ماموریت آنها تخریب، تجزیه و نابودی منطقه در راستای خدمت به پروژه صهیونیستی است.

معاون دبیرکل حزب‌الله افزود: گروه تروریستی داعش خطری برای تمام جهان است. برخی گزارش‌ها حاکی است که دولت آمریکا و سران سعودی برای ترویج تروریسم و ارائه کمک‌های مالی هنگفت به تروریست‌ها جهت تبلیغ افکار و ایدئولوژی‌شان از طریق مدارس دینی، توافق کرده‌اند.

وی افزود: «حملات هوایی (ائتلاف آمریکایی) به مدت یک سال و نیم به مواضع (داعش) جز تخریب زیرساخت‌ها نتیجه‌ای حاصل نکرده است.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس