گروه تروریستی تکفیری "ارتش آزاد" با صدور بیانیه ای از ترور "سرلشگر طارق الخضراء" فرمانده ارتش آزادیبخش فلسطین در قلب شهر دمشق خبر داده است.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری "اتحاد اسلامی لاجناد الشام زیرمجموعه گروه تکفیری"ارتش آزاد" با صدور بیانیه ای از ترور "سرلشگر طارق الخضراء" فرمانده ارتش آزادیبخش فلسطین در قلب شهر دمشق خبر داده است. بنابر این گزارش، ترور این فرمانده فلسطینی از طریق نصب یک بمب دست ساز کار گذاشته شده در زیر خودروی حامل تیم حفاظتی وی رخ داده است.

ترور فرمانده ارشد فلسطینی در دمشق+تصاویر

گفته می شود که فرمانده فلسطینی در دقیقه نود به صلاحدید تیم محافظانش خودروی خود را تغییر داده و همین موضوع موجب جان بد بردن وی از عملیات ترور و زخمی شدنش شده است. گروه تروریستی اجناد الشام با بیش از 5-7 هزار تروریست مسلح از زیرمحموعه های ارتش آزاد بشمار می رود و حوزه فعالیت آن عموما در استان دمشق و حلب می باشد. بیانیه صادر شده از سوی احناد الشام ترور فرمانده فلسطینی را بدلیل مشارکت نیروهای تحت امرش در دفاع از شهر دمشق و کمک به پاکسازی منطقه مرزی سوریه با لبنان (القلمون) از حضور تروریستهای القاعده، ارتش آزاد و داعش عنوان کرده است.

ترور فرمانده ارشد فلسطینی در دمشق+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    خدا را شکر که جان سالم بدر برده است
  • موریس ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 0
    خدا رو شکر نتونستند یه فلسطینی با شرف رو از بین ببرند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس