کد خبر 497934
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

گروه تروریستی تکفیری حرکت نورالدین زنکی تصاویر جدید از عملیات ایذایی حمله به مواضع نیروهای ارتش سوریه در منطقه "فامیلی هاوس در غرب شهر حلب منتشر کرده است.

گروه بین الملل مشرق- گروه تروریستی تکفیری حرکت نورالدین زنکی تصاویر جدید از عملیات ایذایی حمله به مواضع نیروهای ارتش سوریه در منطقه "فامیلی هاوس در غرب شهر حلب منتشر کرده است.

نبردهای منطقه فامیلی هاوس حلب+فیلم و عکس

بنابر این گزارش، در این حمله، نیروهای این گروه تکفیری با هدف کاستن از تمرکز عملیاتی نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه از عملیات نظامی در جنوب و شرق شهر حلب که با موفقیت و پیشروی های گسترده ای همراه بوده است، به مواضع نیروهای نظامی سوری هجوم برده و با آنها به درگیری پرداختند. اهمیت دیگر منطقه فامیلی هاوس قرار گرفتن آن در نزدیکی دو منطقه مهم دار عزه و کفرداعل می باشد.

نبردهای منطقه فامیلی هاوس حلب+فیلم و عکس

بنابر اظهارات یک منبع میدانی نزدیک به ارتش سوریه، حمله تروریستهای نورالدین زنکی به مواضع نظامیان سوری با استفاده از اصل غافلگری و بسیار گسترده بود که در آن انواع تسلیحات سبک و سنگین بکار گرفته شد اما با هوشیاری و آمادگی نیروهای ارتش سوریه هجوم تروریستها دفع و تلفات و خسارات فراوانی به آنها وارد آمده و وادار به ترک منطقه شده اند.

{$sepehr_media_1250987_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس