کد خبر 498201
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

سلمان خان ستاره بالیوود تاکید کرد آرزوی کار در سینمای هالیوود را ندارد، چون صنعت سینمای هند باید چنان رشد کند که دیگر این ۲ صنعت را مقایسه نکنیم.

به گزارش مشرق، روزنامه گاردین خبر داد: سلمان خان اعلام کرد که تمایلی ندارد بالیوود را با هالیوود عوض کند. سلمان خان ستاره مشهور بالیوود که چندی پیش برای پرونده تصادف که چند سالی در جریان است تفهیم اتهام شد، گفت که آرزوی کار در سینمای آمریکا را ندارد.

این ستاره مشهور سینمای هند که آخرین فیلم خود را با عنوان «گنجی را دریافت کن که نامش عشق است» بازی کرده و توانسته رکوردهای فروش در هند را تغییر دهد، درباره عدم تمایل خود برای حضور در سینمای هالیوود گفت: خیلی دوست دارم در هند نقش آفرینی کنم و مایل هستم دیالوگ های خود را به زبان هندی بیان کنم و اگر پس از این همه سال هندی صحبت کردن در فیلم ها، دیالوگ ها را به زبان انگلیسی ادا کنم، کمی عجیب و غریب به نظر خواهم رسید.

وی ادامه داد: از زندگی در هند راضی هستم. در کشورم احترام دارم و مدت زمانی طول کشید تا به این جایگاه برسم. دوباره باید تلاش کنم تا این عشق و احترام را در هالیوود به دست بیاورم.

سلمان خان تاکید کرد: اگر موضوع فیلمی درباره هندی ‌ها باشد شاید بپذیرم اما علاقه ای به کار در هالیوود ندارم و کشته مرده اش نیستم. تمایلی به حضور در فیلم های هالیوودی ندارم. صنعت سینمای هندی ما باید چنان رشد کند که دیگر این ۲ صنعت را مقایسه نکنیم.

فیلم جدید سلمان خان «گنجی را دریافت کن که نامش عشق است» نه تنها در کشور هند با فروش خوبی روبه رو شد بلکه در آمریکا اکران چشم گیری داشته است. سلمان خان در هند زندگی و برنامه تلویزیونی«برادر بزرگ» را اجرا می‌کند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    1 0
    عقده ای های اون ور یاد بگیرن
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
    3 0
    درود بر عزت نفس هر جا که باشه
  • علی ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    0 2
    از از اسم آخرین فیلمت معلومه که در چه سطحی هستی.
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    2 0
    آقا به پاس مواضع ضد استعماريش دعوتش كنيد بياد تهران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس