کد خبر 497732
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۲

در روزهای پایانی هفته، 28 فیلم سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

به گزارش مشرق، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «جک ایریش: بدهی قدیمی»، «ربات»، «اولین باران پاییزی»، «تلاقی»، «لباسی برای خدمت»، «کودک متولد پائیز»، «پلیس اجباری»، «ربوده شده»، «شرلوک 2 سه نشانه»، «غریبه»، «یک مایل در چهار دقیقه»، «اسیر»، «میزری»، «هربی پرواز می‌کند»، «ستاره لارا»، «لری کروان»، «کشتن روباه»، «به خاطر تهمینه»، «دو برادر»، «قرار نیمه شب»، «نقطه سرخط»، «همه خوب هستند» ، «12 ساعت برای زنده ماندن»، «همیشه در کنار هم»، «پرواز بر فرار جهنم»، «روابط »، «شوق صعود» و «بازی با خطر» پنجشنبه و جمعه، 28 و 29 آبان از شبکه‌های سیما پخش خواهند شد.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «جک ایریش: بدهی قدیمی» به کارگردانی جفری واکر، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان با نقش آفرینی گای پیرس، مارتا دوسلدرپ و آرون پدرسن آمده است: جک آیریش که یک کارآگاه خصوصی است همسرش را در حین رسیدگی به یک پرونده جنایی از دست می دهد. او پس از مرگ همسرش که توسط یکی از مظنونین پرونده او به قتل رسیده است تغییر شغل داده و به عنوان یک وکیل خصوصی مشغول به کار می شود. 5 سال پس از این ماجرا یک شب یکی از خبرچین های آخرین پرونده او به قتل می رسد. جک پیگیر ماجرا شده و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر با خبرنگاری به نام لیندا آشنا میشود. جک و لیندا متوجه می شوند که دولت با همکاری پلیس و بسیاری از ارگان های دولتی دیگر در حال بالاکشیدن زمین های حوالی شهر هستند و این پروزه را تحت لوای ساختمان سازی برای افراد بی خانمان پیش می برند. خبرچین جک از این موضوع مطلع شده و به همین دلیل به ضرب گلوله یک پلیس فاسد کشته شده است. رئیس پلیس که از افشاگری جک می ترسد ابتدا با او از در مصالحه در می آید اما جک زیربار نمی رود. پس از مدتی رئیس پلیس عده ایی از ماموران زبده خود را برای کشتن جک و لیندا اجیر می کند. جک با زیرکی همیشگی دست پلیس های فاسد را خوانده و جان خود و لیندا را نجات می دهد.

فیلم سینمایی «ربات» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، جمعه 29 آبان ‌ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: ثنا و آرش هر دو دانشجویان نخبه رشته کامپیوتر هستند که به تازگی با هم عقد کرده اند. آنها برای شرکت در المپیاد دانشجویی هر کدام در یک تیم ربوتیک مجزا در دانشگاه تحقیق می کنند. در این دور از رقابت ها ربات ساخته شده توسط گروه آرش برنده شده و به عنوان نماینده دانشگاه در مسابقات بین المللی بانکوک برگزیده می شود. ثنا که با ساخت یک ربات زنده یاب امید زیادی به موفقیت در این مسابقات داشته است توسط همگروهانش مقصر این باخت شناخته می شود. او برای بررسی و امتحان دوباره ربات زنده یاب خود به سایت - خرابه ای در شهر- می رود اما درآنجا دچار سانحه شده و زیر آوار می ماند. آرش پس از اطلاع از حادثه به سرعت اردو را ترک کرده و به کمک ثنا می شتابد. کمک رسانی نیروهای امدادی با مشکل روبرو می گردد و در نهایت آرش با تغییر برنامه ربات ثنا، او را از زیر آوار نجات می دهد.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «اولین باران پاییزی» به‌ کارگردانی افسانه منادی، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت ‌8‌ صبح در ‌قالب‌ برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جمشید مشایخی، پوریا پوربهرامی و لیدا ملت آمده است: پسر نوجوانی به نام بهرام به جای مادرش، پرستاری از پیرمرد ناتوانی را بر عهده می گیرد. او که علاقه زیادی به بازی فوتبال دارد گاهی بازیگوشی می کند و از کار خود غفلت می کند. اما با ادامه یافتن رابطه آن دو او در می یابد که پیرمرد نویسنده معروف کودکان و نوجوانان است. پیرمرد با حضور بهرام شور زندگی دوباره می یابد. بهرام برای او به کمک دوستانش بزرگداشتی می گیرد و او نیز به بهرام کمک می کند تا فوتبال را در سطح حرفه ای ادامه دهد.

فیلم تلویزیونی «تلاقی» به کارگردانی‌ جواد مزدآبادی، پنجشنبه 28 آبان ماه ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان با بازی شهرام قائدی، شهره سلطانی، مهدی امینی خواه و امیر غفارمنش آمده: امید و پری، زوج جوانی هستند که در پی یک اتفاق و شوخی به ظاهر کم اهمیت، درگیر حوادث خطرناکی می شوند. ماجرا از این قرار است که روزی امید یک ماسک وحشتناک خریداری کرده و با پری تصمیم می گیرند با دوستانشان شوخی کنند. به همین دلیل آرش و لیلا، و سعید و شبنم را به منزلشان دعوت کرده آنها را به شدت می‌ترسانند. پس از این ماجراها و جرّ و بحث هایی که بر سر میز شام بین پری و لیلا و شبنم با همسرانشان مبنی بر ترسو بودن خانم ها در می گیرد، آنها تصمیم می گیرند با چیدن یک برنامه در خانه ای قدیمی،‌ شوهرانشان را بترسانند. بیتا دوست پری است که در کار معاملات املاک است و آنها را به یک خانه قدیمی می برد که شایع شده در آن روح وجود دارد. همه چیز برای روز موعود آماده می شود و پری و لیلا و شبنم به خانه قدیمی رفته مشغول آماده کردن مقدمات برنامه می شوند. از سوی دیگر امید و سعید و آرش متوجه نقشه آنها شده و ...

فیلم تلویزیونی «لباسی برای خدمت» به کارگردانی هادی شریعتی، جمعه 29 آبان ماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه این فیلم با بازی وحید شیخ زاده، سوگل طهماسبی و آتش تقی پور آمده است: منصور 23 ساله در روز تولد نامزدش از پادگان آموزشی مرخصی شهری 5 ساعته گرفته و هدیه ای را به همراه دارد تا بعد از رسیدن به خانه خواهرش که در مجاورت خانه نامزدش است به او تقدیم نموده و به پادگان محل خدمت خود برگردد. علاقه مند بودن دو خواهرزاده اش خصوصا سهیل به لباس نظامی باعث می شود که لباس او طی اتفاقاتی آسیب دیده و منصور در حمام خانه خواهرش گیر بیفتد در این بین خواهر زاده های منصور تمام تلاششان را برای درست کردن لباس به کار می برند که به خاطر عدم تجربه و نبودن بزرگترها دست به کارهای خطرناکی می زنند که در طول داستان شاهد آن هستیم در ادامه با ورود بزرگترها به ماجرا و چاره اندیشی منصور بدون ملاقات نامزدش به پادگان برگردد. ولی بچه ها همچنان از کرده خود پشیمان هستند تمام تلاششان را می کنند تا منصور و نامزدش موفق به دیدار هم شوند که نهایتا تلاش بچه ها نتیجه داده و هر دو خانواده رهسپار پادگان محل خدمت منصور می شوند و جشن تولد در جلوی پادگان به شیوه ای جالب برگزار می شود.

فیلم سینمایی «کودک متولد پائیز» به کارگردانی پترا کاتارینا ونگر، جمعه 29 آبان ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی کاتارینا واکرناگل، فلیکس کلاره و ساسکیا وستر آمده است: زنی به نام امیلیا که دکتر زنان است با شوهر خود زندگی می‌کند. او روزهای آخر دوران بارداری را طی می‌کند. همسر او یک مربی موسیقی است که به بچه ها آموزش موسیقی می‌دهد. این زوج زندگی خوبی دارند تا اینکه امی وضع حمل می کند و دچار عارضه افسردگی پس از زایمان می شود. این بیماری تاثیر بسیار زیادی روی رفتار های امی می‌گذارد و تمام زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد. این رفتارها کم کم سبب بروز مشکلات فراوان در زندگی آنها می شود و حتی باعث ایجاد خطر برای کودک تازه متولد شده می شود. شوهر امیلی از پدر امی و مادرش کمک می خواهد تا آنها به امی در نگهداری بچه کمک کنند. در نهایت امی تحت درمان قرار گرفته و بهبود می‌یابد و در خلال داستان دختر همسایه امیلی که از مدرسه اخراج شده است با مادرش درگیری بسیاری دارد که به کمک امیلی روابط آن دو نیز بهبود می‌یابد.

فیلم سینمایی «پلیس اجباری» به کارگردانی جین اون چوی، جمعه 22 آبان ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه این فیلم با بازی شین ایل کانگ، را وون کیم و جانگ هِیک لی آمده است: دونگ هیوک جوان قلدری است که انواع راه های خلاف را امتحان کرده است. این وضعیت ادامه دارد تا اینکه مردی که رئیس یک باند تبهکاری است، او را اسیر کرده و با اجبار او را تحت آموزش های فشرده ای قرار می دهد تا وارد دانکشده پلیس شود. در واقع قصد او از این کار این است که دونگ هیوک به عنوان عنصر نفوذی فعالیت کند. وی هر چند در ابتدا با این قضیه مخالف است، اما با اجبار و به زور تنبیه های بسیار شدید مجبور به این کار شده و در نهایت در دانکشده پلیس قبول می شود. پیوستن دونگ هیوک به نیروهای پلیس، به تدریج باعث تحول او و مبارزه با خلافکاران اجتماعی می شود. در پایان هم با همکاری مسئولش در اداره پلیس، کسی را که او را اجیر کرده بوده به قتل می رساند.

شبکه سه سیما

فیلم سینمایی «ربوده شده» به کارگردانی سیمون وست، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 00:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه این فیلم با بازی تانیا اندرسون و جیمز آنتونی پرسون آمده است : ویل مونتگمری، هوید، وینسنت کینزی و ریلی یک گروه تبهکاری را تشکیل می دهند که در شب دستبرد زدن به یک خزانه داری بانک که پول هنگفتی در آن است دچار شکست می شوند. زیرا پس از اینکه پول ها را می ربایند در بازگشت یک پیر مرد سیاه پوست آنها را می بیند و شاهد جرم محسوب می شود. وینسنت می خواهد پیر مرد را به قتل برساند اما ویل مانع می شود و در درگیری تیری به پای وینسنت شلیک می شود. طی تعقیب و گریز پلیس ویل را دستگیر می کند و چون می داند پلیس در صورت یافتن پول ها او را به زندان طولانی مدت تری محکوم خواهد کرد همه پول ها را می سوزاند. هشت سال بعد پس از آزادی از زندان ویل به سراغ دخترش می رود تا روابط گسسته خود را با او بازسازی کند. الیسون دختر ویل به شدت از ویل ناراضی است و ...

فیلم سینمایی «شرلوک 2 سه نشانه » به کارگردانی کالم مکارتی، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می شود .

داستان این فیلم با بازی مارتین فریمن و اونا استابس با مقدمات مراسم عروسی دکتر واتسون و مری مرستون آغاز می شود. سرگرد شلتو افسر ارشد واتسون در دوره خدمت او به مراسم دعوت می شود . شولتو که یک نظامی بازنشسته است از طرف خانواده سربازان کشته شده (که تحت نظر او خدمت می کردند) مدام تهدید می‌شود. شولتو به همین علت منزوی است. او پنج خدمتکار زن در امور اشپزخانه، باغبانی، حراست و خرید دارد. جاناتان اسمال با تغییر چهره و نام به آنها ( زن‌ها ) نزدیک می شود تا می فهمد که شولتو قرار است به مراسم عروسی دکتر واتسون برود. جاناتان اسمال به عنوان عکاس وارد مراسم می شود و می تواند قصدش را اجرا کند. اما قبل از مرگ شولتو، شرلوک قضییه را می فهمد و عکاس قلابی را دستگیر می کند.

فیلم تلویزیونی «غریبه» به کارگردانی سیدحسن یوسفی، روز جمعه 29 آبان ماه 10 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: سه دوست دبیرستانی که هر کدام در خانواده هایی با فرهنگ هایی متفاوت بزرگ شده اند دچار دردسر می شوند. یکی از انها که مژگان نام دارد و در خانواده مدرن و بی بند و باری بزرگ شده بعد از قرار با دوست پسرش گم می شود و دو دوست دیگرش به همراه خانواده هایشان درگیر این اتفاق می شوند. با تحقیقات پلیس متوجه می شوند که این دخترها در یک گروه اینترنتی با نام غریبه ها با پسرها رابطه مجازی داشته اند و به احتمال زیاد مژگان توسط انها ربوده شده. یکی دیگر از انها به نام مریم که در یک خانواده سنتی با پدری متعصب بزرگ شده است بعد از اینکه خانواده اش متوجه ماجرا می شوند از ترس پدرش فرار می کند و در نهایت با کمک دوست سوم که در خانواده ای فرهنگی بزرگ شده است به خانه باز می گردد و ...

فرخ نعمتی، پرویز فلاحی پور و رزیتا غفاری در فیلم تلویزیونی «غریبه» ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «یک مایل در چهار دقیقه» به کارگردانی چالرز اولیور، روز جمعه 29 آبان ماه 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه این فیلم با بازی کام گیگاندت و کیم بازینگر آمده است: درو نوجوانی است که با برادر بزرگتر و مادرش زندگی می کند. او دونده با استعدادی است که دویدن تفریح اوست. برادر او با باندهای خلافکار در ارتباط است و از درو برای انجام بعضی از نقل و انتقالات استفاده می‌کند. از تیم دو دبیرستان اخراج می شود ولی یک دونده کهنه کار که حالا پیر و الکلی شده تصمیم می گیرد او را آموزش دهد. او سعی دارد درو را از کارهای خلاف برادرش دور کند. در این اثنی مربی تیر می خورد و کشته می شود درو برای شادی روح او به تمرینات خود ادامه می دهد و نهایتا باشکستن رکورد موفق به راه یابی به کالج و گرفتن بورس تحصیلی می‌شود.

فیلم سینمایی «اسیر» به کارگردانی آتوم اگویان، روز جمعه 29 آبان ماه ساعت 19:10 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده است : ینا و متیو زن و شوهر جوانی هستند که در کنار تنها فرزندشان کاساندرا زندگی خوب و گرمی دارند. تا اینکه در سن 9 سالگی کاساندرا توسط افرادی نامعلوم دزدیده می شود. تینا و متیو موضوع را به اداره پلیس گزارش می دهند. و مسئولیت این پرونده به زن جوانی به نام کارآگاه دانلوپ سپرده می‌شود. دانلوپ گروهی از بهترین افراد خود را برای این ماموریت و همچنین پرونده آدم ربایی کودکان گرد هم می آورد. تینا، همسرش را مقصر می داند. به دلیل اینکه کاساندرا در کنار پدرش بوده و دزدیده شده. هشت سال از دزدیده شدن کاساندرا می گذرد و پلیس موفق نمی شود کوچکترین سرنخی بخ دست بیاورد. تا اینکه...

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «میزری» به کارگردانی راب راینر، جمعه 29 آبان ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم با بازی جیمز کان و کتی بیتس از این قرار است که: یک نویسنده مشهور به نام پال شلدون است که مدت‌هاست داستانی دنباله‌دار را به نام میزری می‌نویسد و خوانندگان بسیاری نیز دارد. وقتی شلدون قصد دارد به خانه روستایی‌اش برگردد تا کمی با پایان داستانش کلنجار برود، دچار حادثه می‌شود. وقتی شلدون به خود می‌آید، در می‌یابد در خانه‌ای بستری است و پرستاری به نام آنی ویلکس از او مراقبت می‌کند. آنی که از خوانندگان پرشور و دوستداران سرسخت رمان میزری و شخصیت قهرمان آن است و شلدون را نیز بسیار می‌ستاید، ناگهان از آن حالت مهربان و کوشا خارج می‌شود و تبدیل می‌شود به شکنجه‌گر نویسنده دوست‌داشتنی‌اش و علت چیست؟ چون شلدون تصمیم گرفته بود دیگر رمان دنباله‌دار میزری را ادامه ندهد و در حقیقت قصد داشته در آخرین قسمت به نحوی تدارک مرگ سوزناک قهرمان داستانش را ببیند و آنی که هرگز چنین چیزی را نمی‌تواند تحمل کند، شلدون را مصدوم کرده و وادارش می‌کند داستان را آن گونه که وی می‌خواهد، ادامه دهد.

شبکه پنج سیما

انیمیشن «هربی پرواز می کند» به کارگردانی آنجلا رابینسون، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان با نقش آفرینی لینزی لوهان، مایکل کیتون و برکلین میر آمده است: دختری با خریدن یک فولکس تصادفی که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد تصمیم به شرکت در یک مسابقه اتومبیل رانی می‌گیرد. دختر قبلا یک حرفه ای مسابقات رانی بوده و در اثر آسیب شدید در یکی از مسابقات به پدر خود قول داده دیگر سراغ اتومبیل رانی نرود به همین جهت با مخالفت پدرش روبرو می شود.

فیلم سینمایی «ستاره لارا» به کارگردانی پیت دی ریکر، جمعه 29 آبان ماه ساعت 9 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

در خلاصه فیلم آمده است: لارای هفت ساله به تازگی به همراه خانواده‌اش به شهری دیگر مهاجرت کرده‌اند و دخترک اوقات سختی را بدون داشتن دوست سپری می‌کند. شبی در حالی که لارا در کنار پنجره اتاقش نشسته است ستاره‌ای را می‌بیند که از آسمان سقوط می‌کند. لارا به کمک ستاره که در اثر سقوط صدمه دیده می‌شتابد و پس از مداوای آن دوستی عمیقی میان آنها شکل می‌گیرد.

فیلم سینمایی «لری کراون» به کارگردانی تام هنکس، جمعه 29 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج روی آنتن می رود.

داستان فیلم با بازی تام هنکس، جولیا رابرتز، سارا موهونی و رکسانا اورتگا از این قرار است که: لری کراون به بهانه اینکه تحصیلات دانشگاهی ندارد از محل کارش اخراج می شود. به همین خاطر تصمیم می گیرد در رشته‌ای دانشگاهی تحصیل کند و رشته‌ای اقتصادی را انتخاب می کند که درسی به نام سخنرانی و ارتباطات دارد. استاد این درس زنی به نام مرسی تینو است. زنی بد اخلاق که کلاس بسیار کم طرفداری دارد و به نظر می‌رسد که در هر دو وجه شغلی و شخصی شکست خورده است. او همسری دارد که سال‌هاست کار نمی کند و اوقاتش را در خانه به بازی های رایانه ای می گذراند و از لحاظ اقتصادی زندگی شان کاملا توسط کار مرسی می چرخد.

شبکه شما

تله فیلم «کشتن روباه» به کارگردانی سعید خطیبی، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی زهره فکور، ملک منصور مرعشی، غلامرضا ادریانی، مصطفی باقر آبادی و محبوبه طهماسبی از این قرار است: اولین سال‌های پیش از انقلاب اسلامی است و نصیر، نوجوان با هوش و محصل دورۀ ابتدایی که پدر و مادر خود را از دست داده به دلیل مشکلات زیاد و مخالفت پدر بزرگ فقیرش قادر به ادامه تحصیل نیست. در این اثنا فردی روحانی به نام شیخ محمود که به تازگی به روستا آمده وظیفۀ امامت جماعت مسجد روستا را برعهده گرفته با نصیر آشنا شده و مقدمات ادامه تحصیل او را فراهم می آورد و با همیاری کمیته امام خمینی(ره) این امر محقق می شود . اکنون سی سال از آن دوران گذشته و نصیر مهندس صاحب تخصص در تکنولوژی ساخت دستگاه های پیشرفته در زمینه تولید انرژی برق شده است.

فیلم تلویزیونی «به خاطر تهمینه» به کارگردانی رضا ابوفاضلی، جمعه 29 آبان ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

داستان فیلم از این قرار است که: طوبی پدر و مادر خود را از دست داده است و معلمش هما، از آنجا که او کودکی بسیار باهوش است و جایگزین فرزند نداشته‏اش شده، حمایتش می‏کند. بهمن، عموی طوبی، مانع از ادامه تحصیل وی شده است چرا که اعتقاد دارد، ادامه تحصیل باعث دوری او از ایل و طایفه می‏شود. در ادامه علت اصلی پا فشاری هما برای درس خواندن طوبی و ممانعت بهمن بیشتر روشن می‏شود. بیست سال پیش هما با ندانم کاری کودکانه و زدن تهمت به تهمینه، مادر طوبی، باعث شده که خانواده‏اش مانع ادامه تحصیل او شوند. بهمن که در گذشته به مینو خواهر هما دل بسته بوده، با ادامه تحصیل مینو، او را از دست داده است. اکنون هما در پی جبران است و ...

رامتین خداپناهی، سولماز غنی، پویا امینی و سیما مطلب در فیلم تلویزیونی «به خاطر تهمینه» بازی کرده اند.

شبکه پویا

انیمیشن «پاندای کونگ فوکار 1»، پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش خواهد شد.

انیمیشن « پاندای کونگ فوکار 2» جمعه 29 آبان ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود.

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «دو برادر»، «قرار نیمه شب»، «نقطه سرخط»، «همه خوب هستند» و «12 ساعت برای زنده ماندن» پنجشنبه 28 آبان ماه ساعت 12 ،15 ،17 ،20:30 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی «همیشه در کنار هم»، «پرواز بر فرار جهنم»، «روابط»، «شوق صعود» و «بازی با خطر » جمعه 29 آبان ماه ساعت 12 ،15 ،17 ،20:30 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس