کد خبر 511753
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

فصل اول مجموعه پویانمایی سردار شهید «محمد بروجردی» آماده نمایش شد.

به گزارش مشرق، مراحل تولید و ساخت فصل اول مجموعه پویانمایی زندگی سردار شهید «محمد بروجردی» پس از ماهها تلاش به پایان رسید و این مجموعه به زودی از تلویزیون پخش می‌شود.

محمد حبیبی مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در این خصوص اظهار داشت: مجموعه «سردار محمد بروجردی» به وجوه مختلف زندگی مبارزاتی این فرمانده دوران دفاع مقدس در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این مجموعه مقاطع مهمی از انقلاب اسلامی از جمله مبارزات سیاسی سال‌های 54 تا 57، وقایع بهمن ماه 57 تا پیروزی انقلاب اسلامی و نقش تأثیرگذار شهید بروجردی در رویدادهای مختلف آن، درگیری‌های مسلحانه با نیروهای حکومتی شاه و نیروهای آمریکایی در ایران، تشکیل شورای انقلاب اسلامی و تشکیل تیم حفاظت از حضرت امام(ره) در 12 بهمن به تصویر کشیده شده است.

مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس درباره تاریخ جزئیات پخش این مجموعه گفت: در حال مذاکره با چند شبکه تلویزیونی هستیم تا پس از توافق نهایی، این مجموعه در زمان خوبی به روی آنتن برود. البته با توجه به مضمون انیمیشن شهید بروجردی، بهمن ماه و دهه فجر انقلاب اسلامی زمان خوبی برای پخش این کار است و امیدواریم بتوانیم با همکاری صدا و سیما در این زمان شاهد به روی آنتن رفتن این اثر باشیم.

فصل اول این مجموعه شامل 13 قسمت 15 دقیقه‌ای بوده و به زندگی مسیح کردستان در دوران کودکی، نوجوانی و جوانی او تا مقطع انقلاب می‌پردازد و فصل دوم نیز که به حضور شهید بروجردی در دوران دفاع مقدس می‌پردازد، مراحل تحقیقاتی خود را می‌گذراند.

مجموعه شهید بروجردی به تهیه کنندگی انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس  تولید شده و کارگردانی آن توسط «محمدعلی صفورا» و «فرهاد علیزاده» انجام شده است.

همچنین این اثر هنری به نویسندگی زهرا افشار و محمدعلی صفورا‌، با طراحی مهدی حمیدی و محمد نورالدینی، با طراحی رنگ مریم السادات طباطبایی، کامپوزیت فرهاد علیزاده و هومن سروش نیا و ساخت مدل سه بعدی توسط علی اسماعیل‌زاده و مجید جعفری انجام گرفته است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس