کد خبر 497851
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: بارش‌ها در طول 25 روز گذشته در استان کرمانشاه چهار کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، حسین بابا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانی اظهار داشت: از ابتدای آغاز بارش‌های پاییزه در استان کرمانشاه، شدت بارندگی در برخی از مناطق استان سبب کشته و زخمی شدن 6 نفر شد.

مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به کشته شدن سه نفر در اثر طغیان و سیل در طول این مدت، افزود: ظهر روز گذشته دو نفر از کارکنان طرح عمرانی بخش آب در اثر شدت بارندگی و طغیان رودخانه در حوالی روستای «کیله سفید» از توابع شهرستان سرپل ذهاب به هنگام رانندگی و عبور از پل رودخانه کشته شدند.

بابا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانی دلیل اصلی این حادثه را بی‌احتیاطی عابران در عبور از رودخانه به هنگام تشدید بارش و طغیان رودخانه دانست و گفت: با تلاش‌های دو تیم تجسس از اواسط روز گذشته تا صبح امروز یک نفر از سرنشینان خودروی غرق شده، پیدا شد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به هشدارهای هواشناسی، عنوان کرد: تمامی حوادثی که از ابتدای شروع بارش‌های پاییزه در کرمانشاه اتفاق افتاده در اثر عدم توجه به هشدارهای هواشناسی و عدم توجه به رعایت نکات ایمنی در هنگام تشدید بارندگی است.

بابا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانی با اشاره به خسارات 163 میلیارد تومانی ناشی از بارندگیهای شدید و سیل در استان، خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم در کاهش آسیب‌ها در هنگام وقوع حوادث طبیعی افزایش آگاهی و هشیاری مردم در رعایت نکات ایمنی و کنترل رفتار ترافیکی است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس