کد خبر 497370
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

مرحله نهایی رزمایش محمد رسول‌الله(ص) ۳ نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال شرق کشور آغاز و در این رزمایش پهپادهای مهاجر که در ۲ نوع مختلف ۵۰ و ۱۰۰ کیلومتری هستند، همچنین پهپاد نیروی زمینی ارتش با نام «یسیر» برای اولین بار عملیاتی شد.

به گزارش مشرق، مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله (ص) 3 نیروی زمینی ارتش در منطقه شمال شرق کشور آغاز شد.

در این مرحله از رزمایش پهپادهای نیروی زمینی ارتش با پرواز در آسمان منطقه رزمایش به شناسایی مواضع و استحکامات دشمن فرضی پرداختند و پس از عکس‌برداری، تمام اطلاعات را به یگان‌های واکنش سریع مستقر در منطقه ارسال کردند.

سلسله عملیات هلیبرن و ضد هلیبرن اسلینگ توسط هوانیروز و اجرای عملیات جنگ‌های نوین توسط یگان جنگال تیپ 177 پیاده انجام شد. ایجاد اشراف اطلاعاتی و هماهنگی بین سامانه های متنوع و مختلف اطلاعاتی نزاجا در حوزه جمع‌آوری اخبار از نیروهای فرامنطقه‌ای از دیگر اقدامات روز پایانی همایش بود.

ایجاد زمین مسلح توسط مهندسین توانمند سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی با سلاح‌های بومی از قبیل ضدبالگردها، سلاح‌های تک تیرانداز بهیسنه‌سازی شده «شاهر» و «باهر»، موشک‌ انداز بهینه‌سازی شده «تاو» نصب بر روی بالگردها از جمله اقدامات دیگر روز پایانی رزمایش است که هنوز نیز درحال برگزاری است.

در این رزمایش پهپادهای مهاجر که در 2 نوع مختلف 50 و 100 کیلومتری هستند، همچنین پهپاد نیروی زمینی ارتش با نام «یسیر» برای اولین بار در این رزمایش عملیاتی شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس