آیت الله جوادی آملی در دیدار قائم مقام و جمعی از معاونین مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: امیدواریم ذات اقدس الهی بر ما منت بگذارد، اشراف آیت‌الله مصباح را بیشتر کند، ایشان را حفظ کند و به ایشان سلامتی عنایت کند تا این مؤسسه پربرکت را با رونق بیشتر طوری که معهد اساتید باشد و در سایه آن علما و فضلا و دانشمندان تربیت شوند، اداره کنند.

به گزارش مشرق به نقل از رسا، این مرجع تقلید در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی، قائم مقام ریاست مؤسسه و جمعی از معاونین مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن خیر مقدم به مسئولین مؤسسه، اظهار داشت: دستاوردها و برکات فراوان این مؤسسه به برکت و عنایت آیت‌الله مصباح است.
وی با بیان اینکه مؤسسه امام خمینی(ره) یکی از موسسات پربرکت می‌باشد، تاکید کرد: فعالیت‌های علمی ما نیز باید براساس ملاک الهی در آیه شریفه «والله انبتکم من الارض نباتا» باشد، یعنی باید طوری عمل کنیم که ثمره این تلاش‌های علمی چند برابر در اختیار دیگران قرار گیرد.
آیت الله جوادی آملی ضمن انتقاد از نهال فروشی در عرصه علمی، اظهار داشت: جامعه حوزوی ما برای تربیت نسل علمی آینده که بتواند جایگزین ستون‌های علمی حوزه شود، برنامه‌ریزی ندارد و ما متاسفانه کمبود افراد شاخصی مانند شیخ انصاری، علامه طباطبایی، شهید مطهری و ... را در چند دهه اخیر در هریک از عرصه‌های علمی حوزه احساس می‌کنیم.
استاد درس خارج حوزه با اشاره به مشکلات جامعه مسلمانان، اظهار داشت: اینکه ما می‌بینیم تفکرات انحرافی و التقاطی بین مسلمانان به وجود آمده، به اسم مسلمان خون مسلمان دیگری ریخته می‌شود، تفکر وهابی و داعش جولان می‌دهد، اینها به خاطر کم توجهی به عرصه‌های کلامی و فلسفی در حوزه است.
این مرجع تقلید ضمن شکرگذاری از تلاش صورت گرفته در مؤسسه، یادآور شد: امیدواریم ذات اقدس الهی بر ما منت بگذارد، اشراف آیت‌الله مصباح را بیشتر کند، ایشان را حفظ کند و به ایشان سلامتی عنایت کند تا این مؤسسه پربرکت را با رونق بیشتر طوری که معهد اساتید باشد و در سایه آن علما و فضلا و دانشمندان تربیت شوند، اداره کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
    1 0
    ماشاءالله و درود بر هر دوتاشون. امثال این علمای خدوم و مومن باتقوای ولایتمدار و خدمتگذار به اسلام و قرآن و اهل بیت(ص) هستند که ملت رو نسبت به راه اسلام ناب در این زمان که در قالب نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نمایان شده آگاه میکنن ...به کوری چشم دشمنان جنایتکار اسلام در این زمان یعنی جبهه پوچ و جهنمی نظام سلطه و استکبار جهانی آمریکایی صهیونیستی سعودی و ایادی و دلباختگان خودباخته آنان
  • تازه مسلمان نروژی مقیم ایران ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    1 0
    سلام و صلوات پروردگار عالم بر دو استاد و مراد و سرورم علامه مصباح و علامه جوادی
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    2 0
    خداهردورابرای اسلام حفظ کند
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    1 0
    خداهردورابرای اسلام حفظ کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس