مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه جریان اصفهانی در فوتبال شکل گرفته، گفت: وقتی تمام باشگاه‌های ما بدهکار بوده و در آستانه ورشکستگی قرار دارند چرا باید پول آنها به شکل تخفیف، هبه شود.

به گزارش مشرق، نادر فریادشیران در خصوص فضای حاکم بر فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: شما ببینید امروز امثال حسین فرکی، همایون شاهرخی، غلامحسین پیروانی، امیر حاج‌رضایی و ... چرا خارج از فوتبال بوده و عده‌ای معلوم‌الحال به فوتبال برگشته‌اند.

وی با بیان اینکه کفاشیان فرد محترمی است و همچنان با خنده کارهایش را پیش می‌برد، ادامه داد: واقعا تعجب دارد دعوای کی‌روش و اسدی را دعوای دو برادر در یک خانواده می‌دانند در حالی که این درگیری بین فرزند با مادرش بود، زیرا بالاترین رکن اجرایی یک فدراسیون، دبیر آن است و نباید کدخدامنشانه با این بی‌احترامی برخورد می‌شد.

مربی پیشین تیم ملی ایران با اشاره به نحوه ورود برخی از چهره‌ها از جمله اسلامیان به فدراسیون فوتبال، تصریح کرد: من نگاه شخصی ندارم و با نگاهی کارشناسانه به این موضوع ورود می‌کنم. آقای اسلامیان که ۴-۳ ماه پیش برای کی‌روش مصاحبه می‌کرد، حالا چه شده است که در این درگیری از این مربی حمایت می‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین مهدی تاج برای اینکه افکار عمومی را راضی نگه دارند، می‌گویند حق پرسپولیس ضایع شده است، خب مطمئنا قوانین اجازه نمی‌دهد، ولی اگر اجازه می‌داد بهتر بود به خاطر اشتباه بزرگ و برای بازگشت حق و حقوق پرسپولیس بازی تکرار می‌شد.

فریادشیران صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: واقعا نوشتن نامه از سوی رئیس سازمان لیگ برای رئیس فدراسیون در خصوص اشتباهات داوری در فاصله ۴-۳ ماهه تا انتخابات فدراسیون فوتبال چه معنایی می‌تواند داشته باشد، جز اینکه می‌خواهند نظر هواداران را جلب کنند. اگر انتقادی مطرح است، باید در یک نامه محرمانه به رئیس یا مسئول داوری کشور مشکلات ارائه می‌شد تا راهکاری برای حل آن در نظر گرفته شود.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در ادامه به موضوع جالبی اشاره کرد: امروز جریان اصفهانی در فوتبال ایران شکل گرفته و یک زنگ خطر است که آقایان گودرزی و سجادی باید به آن ورود کرده و با چشمان باز با چنین مسائلی برخورد کنند. امیدوار بودیم در دولت تدبیر و امید شاهد تغییر و تحولات مثبت در فوتبال باشیم، اما نه تنها جلوی فساد گرفته نشد، بلکه مربی تیم ملی به دبیر کل فدراسیون و سرمربیان پیشین تیم ملی بی‌احترامی می‌کند و کسی با او برخورد نمی‌کند.

مربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه شنیده قرار است ۴۰ میلیارد به شرکت مسئول تبلیغات محیطی فوتبال تخفیف داده شود، تصریح کرد: چرا آقای حسنی‌خو به این موضوع مهم ورود نمی‌کند تا اگر چنین تخلفی در حال شکل گرفتن است، با آن برخورد کند. وقتی که تمام باشگاه‌های ما بدهکار بوده و در آستانه ورشکستگی قرار دارند، چرا باید پولی که متعلق به باشگاه‌هاست، به شکل تخفیف، هبه شود.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه‌های فوتبال به بازیکنان داخلی و خارجی بدهکارند، اما فدراسیون پولهای آنها را پرداخت نمی‌کند، ادامه داد: شنیده‌ام قرار است این پولها نزدیک انتخابات به باشگاه‌ها داده است، فکر می‌کنید دلیل این موضوع چیست؟ همچنین واگذاری باشگاه‌های دسته دومی به استانها چه دلیلی در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال می‌تواند داشته باشد.

فریادشیران با اشاره به اینکه تا امروز فدراسیون فوتبال یک قران به تیم امید کمک نکرده و حتی برای عقد قرارداد با مربیان این تیم شرط و شروط‌های عجیب گذاشته است، یادآور شد: امیدوارم مدیران حراست وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال قبل از اینکه کار از کار بگذرد، به مشکلات ورود کرده و با آنها به صورت جدی برخورد کنند.

وی در مورد اینکه انتقادهای محمد مایلی‌کهن در امور مختلف باعث شده از محبوبیتش در بین علاقمندان به فوتبال کاسته شود، افزود: مایلی‌کهن دنبال محبوبیت نیست، به همین دلیل در هر زمان که منافع ملبی و جمعی به خطر افتاده و حقی تضییع شود، صحبت می‌کند. البته برخی از جریان‌ها سعی می‌کند با جلوه منفی دادن به این صحبت‌ها، ازمحبوبیت ایشان بکاهند.

مربی پیشین تیم ملی ایران در خصوص احتمال ثبت نام محمد دادکان برای پذیرش پست ریاست فدراسیون فوتبال، هم گفت: به نظر من بهترین فردی که می‌تواند فوتبال را درست کند، محسن صفایی‌فراهانی است اما اگر ایشان نیامد، چون دادکان از جنس فوتبال بوده، گزینه اصلح‌تری است. هرچند دردوره گذشته در مقاطعی عملکرد خوبی داشت اما در مقاطعی دیگر نتوانست انتظارات را برآورده کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حریص ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    خواب هستید؟!اصفهانی ها تمام بودجه کشور را بلعیدند فوتبال که کشک!
  • احمد ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    چرا تهمت می زنی؟ طبق آماررسمی اصفهان بعد از تهران بیشترین مالیات را می دهد، ولی از کمترین بودجه دولتی استفاده می کند .اصفهان در زمینه استفاده از بودجه های ملی در رده های آخر قرار دارد. اگر مسئولین استان یا شهرتان سوء مدیریت دارند ودر زمینه های مختلف کم کاری می کنند چه ربطی به اصفهان دارد؟
  • مانی ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
    0 0
    از خدا بترسید.بابت این تهمت زدن ها باید در دادگاه اللهی یه روزی جواب بدهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس