کد خبر 496656
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ تاکید کرد که اختلافی بین او و علی کفاشیان وجود ندارد.

هیچ اختلاف و تناقضی میان من و کفاشیان وجود نداردبه گزارش مشرق، مهدی تاج درباره جلسه امروز با مدیران باشگاه‌ها و اینکه گفته شده  سازمان لیگ تخفیف 40 میلیاردی به اسپانسر خود داده است، اظهار داشت: ما هیچ تخفیفی قائل نشده‌ایم و برخی افراد، ادعاهایی می‌کنند که پذیرفته شدنی نیست. قرار است هیئت حکمیت متشکل از اعضای فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و نمایندگان اسپانسر تشکیل شود و این موضوع را بررسی کن. 

وی ادامه داد: هیچ تصمیمی در جلسه امروز گرفته نشده و تمامی ادعاها باید در هیئت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد. اعضای حاضر در جلسه امروز نظراتی داشتند که اعلام کردند و همه این موارد باید بررسی شود.

تاج درباره اینکه گفته می‌شود بین صحبت‌های او و علی کفاشیان درباره اسپانسر سازمان لیگ تناقض وجود دارد، گفت: هیچ تناقضی بین صحبت‌های من و کفاشیان نیست و کفاشیان هم این موضوع را می‌دانند و تایید می‌کنند. نمی‌دانم چرا عده‌ای دوست دارند به مسائلی مانند تخفیف اسپانسر و اختلافات دامن بزنند و به آن پروبال بدهند. تاکید می‌کنم هیچ بحثی بین من و مدیران در جلسه امروز پیش نیامد و همگی در راستای رسیدن به نقطه مشترک صحبت کردیم.  بین من و کفاشیان هم اختلاف و تناقضی وجود ندارد.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: به دنبال این هستیم که حق و ناحق نشود و نه باشگاه‌ها متضرر شوند و نه اسپانسر سازمان لیگ. باشگاه‌ها باید به حق‌شان برسند و اسپانسر سازمان لیگ نیز نباید متضرر شود. تمام این مسائل توسط مسئولان امر در حال پیگیری است. 

وی با بیان اینکه از برخی اظهارنظرها تعجب می‌کند عنوان کرد: چرا باید من یا فرد دیگری دنبال تخفیف باشیم؟ همه ما فوتبالی‌ها دوست داریم پول بیشتری به فوتبال برسد تا پیشرفت بیشتری داشته باشیم و اینکه گفته می‌شود دنبال تخفیف هستیم صحت ندارد و موضوعی تعجب‌آور است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس