کد خبر 496289
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

بزرگترین مشکلی که باشگاه تراکتورسازی را تهدید می‌کند این است که بازیکنان سرباز این تیم در نیم‌فصل دوم خدمت‌شان تمام می‌شود و به عنوان بازیکن آزاد می‌توانند به هر تیمی که خواستند بروند.

به گزارش مشرق، هرچند تراکتورسازی بعد از یک شروع نا امیدکننده در شروع لیگ پانزدهم کم کم به روزهای اوج خود برگشت و موفق شد کمی خود را در جدول رده‌بندی بالا بکشد اما اتفاقاتی در این تیم در حال رخ دادن است که ممکن است در نیم فصل دوم این تیم را تا آستانه فروپاشی پیش ببرد. بزرگترین مشکلی که باشگاه تراکتورسازی را تهدید می‌کند این است که بازیکنان سرباز این تیم در نیم‌فصل دوم خدمت‌شان تمام می‌شود و به عنوان بازیکن آزاد می‌توانند به هر تیمی که خواستند بروند.

روز گذشته فرید کریمی مهاجم تراکتورسازی با اتمام دوران سربازی‌اش از جمع این تیم جدا شد و قرار است به صبا برگردد. اما این تمام ماجرا نیست، بختیار رحمانی، علی حمودی، شجاع خلیل‌زاده، احمد عبدالله‌زاده، سعید آقایی و سامان نریمان جهان بازیکنانی هستند که خدمت سربازی‌شان در نیم فصل به پایان می‌رسد و می‌توانند به عنوان بازیکنان آزاد به هرتیمی که خواستند بروند. عده‌ای مقصد نهایی بختیار رحمانی را استقلال می‌دانند و از بین بقیه بازیکنان این تیم هم تنها سروش رفیعی است که گفته می‌شود در پایان فصل خدمت سربازی‌اش تمام می‌شود. با این شرایط تراکتورسازی برای نیم فصل دوم با مشکلی بزرگ روبرو خواهد شد چراکه این بازیکنان پیکر اصلی ترکیب تراکتورسازی را تشکیل می‌دهند و حالا باید دید با توجه به جدایی احتمالی این بازیکنان در نیم فصل دوم باشگاه چطور می‌خواهد خلاء این بازیکنان را پرکند.

از همه اینها گذشته مشکلاتی که در نیم فصل دوم برای تراکتورسازی ایجاد خواهد شد نشان می‌دهد که تکیه بر استفاده از بازیکنان سرباز هرگز نمی‌تواند تیم‌های نظامی را به سمت قهرمانی هدایت کند. این بازیکنان نه انگیزه کافی را برای بازی در تیم‌های نظامی دارند و نه حاضر می‌شوند با پایان یافتن خدمت سربازی‌شان در این تیم‌ها بمانند.

اما این تمام ماجرا نیست چراکه این روزها تونی اولیویرا سرمربی این تیم هم هرگز پایگاه محکمی در تراکتورسازی ندارد. تونی در طول این سال‌ها بارها از تراکتورسازی جدا شده و دوباره به تیم برگشته است اما این بار به نظر می‌رسد دوباره نوبت به جدایی‌اش فرا رسیده است. گفته می‌شود اگر تونی نتواند در 4 هفته باقی مانده تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر نتایج تیمش را سر و سامان بدهد به احتمال زیاد از این تیم اخراج خواهد شد هرچند که با مشکلاتی که برای تراکتورسازی در نیم فصل دوم ایجاد می‌شود بعید است او بتواند مصائب تیمش را به راحتی برطرف کند. تراکتورسازی در نیم فصل دوم بازیکنان زیادی را از دست خواهد داد و این موضوع احتمالا قرمزهای تبریزی را با مشکلی بزرگ روبرو خواهد کرد.

از طرف دیگر عباسی مدیرعامل تراکتورسازی هم در آستانه برکناری از سمت خود قرار گرفته است و گفته می‌شود شهرام دبیری عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در آستانه مدیرعاملی این باشگاه قرار گرفته است. گفته می‌شود اعضای هیأت رئیسه تراکتورسازی هرگز موافق ادامه فعالیت تونی در این باشگاه نبوده و حالا عباسی را مقصر این ماجرا می‌دانند.

البته دبیری این موضوع را تکذیب می‌کند: اصلا قصد مدیرعاملی در باشگاه تراکتورسازی را ندارم چون مشغله‌های زیادی دارم و فرصت این کار را ندارم. البته پیشنهادی هم به من نشده است.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس