کد خبر 497863
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد از تعطیلی های لیگ برتر و ضره ای که این تعطیلات به تیم ها می زند، گفت: لیگ برتر ایران لیگ معمولی نیست.

به گزارش مشرق، تونی اولیویرا ظهر پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با سیاه جامگان مشهد اظهار داشت: وقفه های زیادی که در لیگ داشته ایم و همچنان خواهیم داشت تعطیلات نیستند و برای تیم ها مزاحم هستند که می تواند این وقفه ها به تیم ها ضربه بزند و کیفیت آنها را پایین بیاورد.

وی سپس با اشاره به بازی فردای دو تیم سیاه جامگان مشهد و تراکتورسازی گفت: بازی فردا خیلی برای ما سخت است و باید سه امتیاز را بگیریم، تیم سیاه جامگان در میانه زمین بسته بازی می کند و از ضدحملات استفاده می کند که باید فردا برنامه های خودمان را روی زمین اجرا کنیم و پیروز از میدان خارج شویم.

اولیویرا با بیان اینکه هم اکنون من سخت ترین روزهای کاری ام را در این فصل تجربه می کنم، افزود: مشکلات ما زیاد است و بیشتر نفرات ما امسال به جمع ما پیوسته اند و حالا برخی های دیگر هم در نیم فصل خواهند رفت که این مسائل کار کردن را برای من سخت می کند ولی باید تلاش کنیم چراکه فعلا در تراکتورسازی من سرمربی هستم و من باید جوابگوی نتایج باشم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد از برخی ها که می گفتند او در فصل جاری برف تبریز را نمی بیند، گفت: دیدید که من برای چهارمین بار برف تبریز را دیدم و هر وقت بخواهم از ایران می روم ولی فعلا هستم.

وی با اشاره به مصدومان تیمش گفت: فقط سینا عشوری در بازی فردا نخواهد بود.

وی همچنین به مشکلات مالی تیمش هم اشاره کرد و ابراز داشت: باید راه حلی برای مشکلات تیمم پیدا شود و با مدیرعامل باید جلساتی برگزار کنیم، البته به بازیکنان پیام داده اند که چند وقتی صبر کنند تا مشکلات مالی ما حل شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس