يک خاخام صهيونيست مدعي شد فرانسه و اروپا در حال تقاص پس دادن بابت فاجعه هولوکاست هستند.

به گزارش مشرق به نقل از جروزالم پست؛ "داو ليور،" خاخام صهيونيست، سالها پيش به اراضي اشغالي سفر کرد و رهبري مذهبي گروهي از شهرک‌نشينان را در کرانه باختري بر عهده گرفت. اين خاخام صهيونيست در سخناني وقيحانه مدعي شد: فرانسه مستحق آنچه بر سرش آمد، بود. اروپا در حال تقاص پس دادن هولوکاست و بلايايي است که 70 سال پيش بر قوم يهود تحميل شد.

اين خاخام پرحاشيه سالها پيش کتابي به نگارش درآورده بود و در آن مدعي شد هنگام جنگ مي‌توان غير‌نظاميان غيريهود را کشت. همين موضوع موجب شد پليس رژيم صهيونيستي وي را احضار کند تا درباره اتهام تحريک به خشونت عليه غيرنظاميان پاسخ دهد؛ او تمام اتهامات را رد کرد و پليس نيز متقاعد شد خاخام مذکور را جريمه نکند.

ليور سال گذشته متني را منتشر کرد که در آن نابودي کامل غزه براي برقراري صلح در اراضي اشغالي کاري مجاز شمرده مي‌شد. او مدعي شده بود: صحبت کردن درباره حقوق بشر و توجه به آن در زمانيکه برادران ما در سراسر اسرائيل در معرض خطر هستند، کاملا بي‌معني و بيهوده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • شهرام ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    1 0
    این حرفا باید توسط حامیان احمق صهیونیست ها درک شود و به این موضوع پی ببرند که قوم صهیونست دشمن انها هم به حساب میاید و اگر قدرت بگیرند به انها هم رحم نخواهند کرد. باید حامیان صهیونست ها عبرت بگیرند.
  • یار غریب ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    1 0
    این خاخام پرحاشیه ! یاد پیرمرد پرحاشیه افتادم آخ آخ آخ
  • ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    1 0
    خاخام صهيونيست لعنتی. مرگ بر آمریکا و صهيونيستهای جنایتکار و آل سعود که پشت پرده این جنایتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس