کد خبر 495544
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳

یک مقام امنیتی تاکید کرد که جنگنده‌های ارتش ترکیه اهداف شبه نظامیان کرد در شمال عراق را طی نیمه شب گذشته بمباران کردند.

 به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: جنگنده‌های ارتش ترکیه در حالی مواضع شبه نظامیان کرد در شمال عراق را بمباران کردند که رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور از جامعه بین المللی خواسته است تا مقابله با تروریسم را در پی حملات مرگبار پاریس در اولویت قرار دهد.

8 فروند جنگنده اف 16 ارتش ترکیه پس از پرواز از پایگاه هوایی دیاربکر انبارهای تسلیحات و مواضع شبه نظامیان کرد پ ک ک در منطقه قندیل را بمباران کردند.

این حمله در شرایطی صورت گرفته است که ترکیه برای میزبانی از رهبران گروه 20 در شهر آنتالیا در روزهای یکشنبه و دوشنبه آماده می شود.

با شکسته شدن آتش بس بین شبه نظامیان کرد پ ک ک و دولت ترکیه در ماه جولای، جنوب شرق ترکیه شاهد تشدید درگیری های خونین و خشونت ها بوده است. در این مدت تعداد زیادی از نیروهای پ ک ک و ماموران امنیتی ترکیه جان خود را از دست داده اند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه قول داده است تا زمانی که همه شبه نظامیان از بین نروند، به مبارزه با این گروه ادامه خواهد داد.

اردوغان در سخنانی در شهر آنتالیا ضمن تسلیت به خاطر حملات تروریستی پاریس گفت: ما همواره با چالش تروریسم روبرو بوده ایم، و اکنون به نقطه‌ای رسیده ایم که کلمات دیگر قادر به بیان این چالش نیستند.

وی در ادامه افزود: همه نوع تروریسم بد است، ما باید این احساس را کنار بگذاریم که تروریست های ما بد هستند و تروریست های شما خوب هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک مرد ایرانی ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    اردوغان لعنتی عاقبت به فجیع ترین وضعی جان خواهی داد این را از صمیم قلب از خدا خواستم و چنین خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس