کد خبر 495418
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

معاون بازرسی ورسیدگی به تخلفات سازمان حمایت گفت : با اجرای طرح اعطای تسهیلات ، جهت خرید کالاهای تولید داخل از سوی دولت ، سازمان حمایت آمادگی کامل خود را برای دریافت و رسیدگی به هرگونه شکایت یا تخلف احتمالی در این زمینه اعلام می نماید.

به گزارش مشرق ، مجتبی فراهانی همچنین از تشکیل گروه ویژه به منظور جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی خبر داد و افزود : با آغاز این طرح سازمان حمایت با همکاری سازمانهای صنعت معدن و تجارت استانها ، اقدامات متعددی انجام داده که از آن جمله می توان به تشکیل گروه ویژه برای رسیدگی و پاسخگویی به هنگام به شکایات احتمالی مردمی اشاره کرد.

وی در توضیح این مطلب افزود : وظیفه اطلاع رسانی و راهنمایی مردم و اخذ هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد که در حیطه وظایف محوله به وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد به سامانه 124 ستادهای خبری سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت سراسر کشور محول شده است بنابراین هموطنان عزیز می توانند در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با طرح ، موضوع را از طریق این سامانه در میان گذارند تا مورد راهنمایی قرار گیرند.

وی  ضمن اشاره به اینکه این طرح با همکاری بانک مرکزی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت اجرایی می شود تصریح کرد : به منظور تدوین و تکمیل فهرست نهایی کالاهای مشمول طرح خرید کالای ایرانی با کارت اعتباری ، هماهنگیهای لازم فیمابین سازمان حمایت ، انجمنها و تشکلهای بخش خصوصی بعمل آمده و فهرست نهایی روی سایت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت و بانک مرکزی قرار گرفته است.

فراهانی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس آن عده از متقاضیانی که مایل به استفاده از این تسهیلات می باشند می توانند با مراجعه به سایت  سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولیدکنندگان،وزارت صنعت ، معدن وتجارت(www.cppo.ir ) و بانک مرکزی (www.cbi.ir) اطلاعات موردنظر را دریافت نمایند.

به گفته فراهانی، در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، برای ایجاد تحرک در اقتصاد، حمایت توامان از مصرف کنندگان و همچنین تولیدکنندگان داخلی ایجاد فضای رقابتی بین آنها در عرضه کالاهای باکیفیت ایرانی ، طرح اعطای تسهیلات به بنگاه‌های تولیدی و خودرو‌سازان و سازندگان ماشین‌آلات کشاورزی (کمباین  و تراکتور ) از طریق تسهیلات خرید دین (خرید اسناد مدت دار ناشی از فروش اقساطی کالا ) و طرح اعطای تسهیلات خرید کالاهای مصرفی بادوام ایرانی منتخب از طریق صدور کارت خرید کالای ایرانی به اجرا درآمده است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت در خاتمه خاطر نشان کرد : سازمان حمایت با سامانه ارتباطی 124 آماده دریافت و رسیدگی به شکایتهای شهروندان گرامی در زمینه بروز هرگونه تخلف احتمالی در اجرای طرح مذکور است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس