کد خبر 495271
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد که از دعوت علیرضا بیرانوند به تیم ملی ناراحت نیست و امیدوار است که مربیان تیم ملی بازی‌های لیگ را ببینند.

به گزارش مشرق، وحید شیخ‌ویسی درباره شرایط تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: پس از اینکه فصل را خوب آغاز نکردیم، رفته رفته بهتر شدیم و شرایط‌مان به نسبت ابتدای فصل خوب شده است. چند بازی دیگر تا پایان نیم فصل باقی مانده است و بازیکنان انگیزه زیادی دارند که بتوانند با گرفتن نتایج خوب تیم را بالا ببرند.

وی افزود: ما یک بازی عقب افتاده داریم که اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، وضعیت‌مان به لحاظ جدولی بهتر می‌شود.

دروازه‌بان نفت تهران با اشاره به وضعیت خود که این روزها به درواز‌ه‌بان شماره یک نفت تبدیل شده است، تصریح کرد: هر بازی شرایط خودش را دارد و تا لحظه آخر کسی نمی‌داند که در ترکیب قرار دارد یا نه. جا دارد از حمایت‌های علیرضا منصوریان تشکر کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت‌های او را بدهم.

شیخ‌ویسی در پاسخ به این پرسش که ناراحت نیست علیرضا بیرانوند با وجود نیمکت‌نشینی به تیم ملی دعوت می‌شود، گفت: نه، اتفاقاً از دعوت او به تیم ملی خوشحال می‌شوم، چون باعث پیشرفت دروازه‌بان‌های نفت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیرانوند در گذشته توانایی‌هایش را نشان داده و برای نخستین بار نیست که به تیم ملی دعوت می‌شود، اما امیدوارم کارلوس کی‌روش و مربیان تیم ملی همه بازی‌های لیگ را ببینند تا هر کسی که لیاقت دارد، به تیم ملی دعوت شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس