کد خبر 487308
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

سرمربی نفت تهران گفت: نفت خوب نتیجه گرفته است و دلیلی وجود ندارد تا بیرانوند به ترکیب ثابت تیم برگردد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از برتری دو بر یک نفت مقابل پدیده گفت: ابتدا از بادامکی عذرخواهی می‌کنم. به جان پسرم اگر فکر می‌کردم حسین می‌خواهد توپ را به اوت بزند هیچ گاه به صادقیان نمی‌گفتم بازی را ادامه دهد. من تصور کردم که بادامکی می‌خواهد بازی را ادامه دهد و به این موضوع معترض شدم اما نیمکت‌مان به من گفت که حسین می‌خواست توپ را به اوت بزند و من از او عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد نیمکت‌نشینی بیرانوند گفت: بیرانوند یکی از شاگردان خوب من است اما از شما می‌پرسم وقتی یک تیم نتیجه می‌گیرد دلیلی برای تغییر ترکیب وجود دارد. شیخ ویسی چند بازی خوب انجام داده و خودش را جا انداخته است.

منصوریان گفت:‌ در لیگ ایران کیفیت‌ها خیلی نزدیک است. اگر هر 20سال یک بازیکن مثل کریمی یا عابدزاده ظهور می‌کنند اما سایر بازیکنان کیفیت نزدیکی دارند. بیرانوند هم اگر یک روز خوب کار کند دوباره به ترکیب برمی‌گردد.

سرمربی نفت در مورد داوری گفت: سعی کردیم هیچ گاه در مورد داوری صحبت کنم. صالحی داور خوبی است و حتی کارت‌هایی که به بچه‌های ما داد درست بود.

وی تاکید کرد: کیفیت بازی بالا بود اما پدیده با توجه به جدایی چند ستاره نسبت به فصل قبل بهتر بازی می‌کند و در مجموع 3 امتیاز خوب را گرفتیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس