مرتضی سرهنگی، مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری گفت: جهان زیر گام رسانه‌هاست. بنابر این، اگر قصد تبلیغ مطالعه و کتاب‌خوانی را داریم، باید رسانه‌ای تخصصی به آن بپردازد. کتاب باید سوار بر بال رسانه‌ها شود زیرا ما تمام عناصر پیرامون خود را با تکیه بر تبلیغات می‌شناسیم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مرتضی سرهنگی با ابراز تاسف از این که مطبوعات سرویس کتاب ندارند به ایبنا گفت: کتاب از صفحات اعتباری روزنامه‌هاست. هر نشریه‌ای که بتواند بر این صفحات اعتباری تکیه زند، می‌تواند بر ماندگاری خود در ذهن مخاطب تضمین کند.
مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری  گفت: جهان زیر گام رسانه‌هاست. بنابراین، اگر قصد تبلیغ مطالعه و کتابخوانی را داریم، باید رسانه‌ای تخصصی به آن بپردازد. کتاب باید سوار بر بال رسانه‌ها شود زیرا ما تمام عناصر اطراف خود را با تکیه بر تبلیغات می‌شناسیم.

سرهنگی با بیان این‌که از مخاطبان نشریه «کتاب هفته» بود، ابراز امیدواری کرد که روند انتشار این نشریه از نو آغاز شود و گفت: از نکاتی که در این نشریه مغفول بود، پرداختن به ادبیات کودک و نوجوان و نیز ادبیات ترجمه یا تازه‌های ادبیات جهان بود. شاید این نشریه ایده‌آل ما نبود اما به طور کل در فضایی که با کمبود نشریات مرتبط با کتاب مواجه هستیم، این نشریه غنیمت بود.
مرتضی سرهنگی: کتاب باید سوار بر بال رسانه‌ها شود/ «روز‌های بی‌آینه» از راه می‌رسد
وی همچنین به آخرین کتابی که مطالعه کرده، اشاره کرد و گفت: آخرین کتابی که خواندم، خاطرات خانم منیژه لشگری، همسر خلبان حسین لشگری بود که 18 سال در اسارت عراقی‌ها قرار داشت. این کتاب با تایید دفتر هنر و ادبیات مقاومت حوزه هنری، برای انتشار در اختیار سوره مهر قرار گرفت تا با نام «روز‌های بی‌آینه» منتشر شود.

حسین لشکری متولد 1331، خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که پس از 18 سال اسارت در عراق به ایران بازگشت. وی دارای درجه جانبازی 70 درصد بود، و در طول جنگ ایران و عراق تا پیش از اسارت توانست در 12 عملیات هوایی شرکت کند. خلبان لشگری که دارای لقب «سید الاسرای ایران» بود، بامداد دوشنبه نوزدهم مرداد 1388 در بیمارستان لاله تهران درگذشت و پس از آن با موافقت فرماندهی معظم کل قوا در تاریخ 27 بهمن 1388درجه نظامی وی به سرلشگری ارتقاء یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس