کد خبر 495139
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

محمدجواد ظریف در جمع خبرنگاران با اعلام خبر لغو سفر رئیس‌جمهور به ایتالیا و فرانسه که قرار بود صبح امروز انجام شود، از حضور خود در کنفرانس وین در خصوص مبارزه با تروریسم در سوریه خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه در جمع خبرنگاران با تسلیت فاجعه تروریستی در پارسی به مردم و دولت فرانسه خاطر نشان کرد: ایران با همه اقدامات تروریستی مخالف است و اعتقاد داریم  که با این اقدامات تروریستی باید در همه جای دنیا مبارزه شود.

ظریف خاطر نشان کرد: معتقدیم که همه دنیا امروز باید با مردم فرانسه و قربانیات این تروریستی همدردی کنند.

وزیر امورخارجه با بیان اینکه پیشنهاد آقای روحانی رئیس جمهور در خصوص مبارزه با افراط گرایی و تروریسم که دو سال پیش در مجمع جهانی اعلام شد نشان داد جمهوری اسلامی هم خطر را در وقت مناسب دید و راه مبارزه با آن را اشاره کرد

وی در ادامه با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه که قرار بود امروز برگزار شود در پی این حملات و برای هماهنگی بیشتر بین کشور لغو شده است اظهار داشت: بنده از همین جا عازم وین خواهم بود تا در جلسه مربوط به سوریه که برای مقابله با داعش با سایر وزرای خارجه برگزار می‌شود گفتگو کنیم تا راهکاری پیدا شود.

ظریف در پایان خاطر نشان کرد: امروز تمام توجه همه دنیا به نحوه مبارزه با داعش و این بلیه جهانی است و ضرورت کنونی نیز توجه به نحوه مبارزه با این خطر است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس