کد خبر 495126
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

حملات خونینی تروریستهای تکفیری مسلح به اهدافی در شهر پاریس موجی از ترس و وحشت را در سراسر اروپا بوجود آورده است.

گروه بین الملل مشرق- حملات خونینی تروریستهای تکفیری مسلح به اهدافی در شهر پاریس موجی از ترس و وحشت را در سراسر اروپا بوجود آورده است. در این حملات، یک رستوران و دو انفجار قوی در نزدیکی استادیوم بزرگ پاریس مورد هجوم و تیراندازی و حمله انتحاری قرار گرفته است. دقایقی بعد حادثه تیراندازی در خیابان دهم پاریس رخ داد. و یک مورد گروگانگیری در سالن کنسرتهای موسیقی "باتکالان" پاریس هم رخ داده است.

شرح وقایع حملات خونین پاریس+تصاویر

پلیس از دو مورد حمله انتحاری صحبت کرده است.شهر پاریس به 20 منطقه تقسیم شده است ، مهاجمین به منطقه دهم که در مرکز شهر و یک منطقه توریستی هست حمله کردند. شاهدانی گفته اند که مهاجمین در هنگام عملیات تروریستی فریاد الله اکبر سر می داده اند.

گروه تروریستی تکفیری داعش بر روی صفحه توییتر خود نوشته است  :

"پاریس در آتش"، "پاریس شهر اشباح"، "پاریس در خون"


طبق اخبار شنیده شده ، گروگانگیران در سالن باتکالان فریاد می زدند: "به خاطر سوریه" و "اولاند نباید در سوریه دخالت می کرد". تیراندازی جدید در منطقه لور پاریس که یک منطقه تجاری است انجام گرفت. این منطقه مهمی هم می باشد که در آنجا چند خط مترو به هم می رسند. فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه در حالیکه بشدت بهت زده بود در مقابل دوربینهای تلویزیونی حاضر شده و گفت:

شرح وقایع حملات خونین پاریس+تصاویر

"فرانسه با بی سابقه ترین حادثه تروریستی مواجه است. اتفاقاتی که در پاریس افتاده تعداد زیادی کشته شدند. ما همه تلاشمان را می کنیم که گروگان ها را آزاد کنیم و با مهاجمین برخورد شود. ما به دنبال آن هستیم که حمله جدید روی ندهد. نیروهای ویژه عملیات جدیدی را آغاز کرده اند. هیات دولت تشکیل جلسه خواهد داد و اعلام خواهد شد که شرایط اضطراری برقرار خواهد شد.

شرح وقایع حملات خونین پاریس+تصاویر

عبور و مرور کاهش پیدا خواهد کرد. مرزها بسته خواهد شد تا مهاجمین فرار نکنند. ما می دانیم که مهاجمین از کجا امدند. ما در این شرایط حساس با خانواده قربانیان هم دردی می کنیم. ما نباید بگذاریم آن ها ما را بترسانند. این ترس و هراس وجود دارد اما ما ملتی هستیم که می توانیم از خودمان دفاع کنیم. ما بر تروریستها پیروز خواهیم شد. ما هر همکاری را با نیروهای امنیتی انجام خواهیم داد تا از ملتمان دفاع کنیم. زنده باد فرانسه"

شرح وقایع حملات خونین پاریس+تصاویر

حاميان گروه تروریستی تکفیری "داعش" در تويتر در خوشحالى از حملات در پاريس. با هشتگ #فرنسا_تشتعل (فرانسه آتش گرفت) توییت میکنند. داعش در صفحه توییتر خود چند توییت جدید کرد آنها در اخبار الخلافه نوشتند:

"بعد از پاريس نوبت روسيه است. روسها نيز اماده به راه افتادن جوي هاي خون باشند."


شرح وقایع حملات خونین پاریس+تصاویر

شرح وقایع حملات خونین پاریس+تصاویر

شرح وقایع حملات خونین پاریس+تصاویر

شرح وقایع حملات خونین پاریس+تصاویر

تعداد عملیات های تروریستی هم 7 مورد اعلام شده است که 2 فقره آنها از نوع انتحاری با کمربندهای مواد منفجره بوده است. گروه تروریستی تکفیری داعش در وبسایت خودش مسئولیت رسمی حمله به پاریس را بر عهده گرفته است و اعلام کرده است که این عملیات یازده سپتامبر فرانسه است. ️مقام های امنیتی به خبرگزاری فرانسه گفته‌اند دست‌کم 200 نفر در حملات مسلحانه و انفجار بمب در پاریس زخمی شده‌اند. حال 80 نفر وخیم گزارش شده است.

شرح وقایع حملات خونین پاریس+تصاویر

مردم با حضور در خیابان‌های پاریس پلاکاردهایی به دست دارند که روی آنها نوشته شده است: نترسیده‌ایم. از سوی دادستانی فرانسه رسماً اعلام شد هشت نفر از تروریست هایی که حمله کردند کشته شدند  که از اون میان ۷ نفر در عملیات انتحاری کشته شدند. تعداد کشته ها در سالن کنسرت در پاریس به 118 نفر رسید. بر این اساس تعداد کل کشته ها 178 نفر می باشد.

شرح وقایع حملات خونین پاریس+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    "ما می دانیم که مهاجمین از کجا امدند." اگه راست میگی باید بدونی مهاجمین از عربستان سعودی اومدن و پشتیبانی میشن و مادر اونها اسرائیله اینو با یه تحقیق خیلی ساده میشه فهمید
  • مهدی ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    داعش به اسراییل حمله نمیکنه بعد میره فرانسه رو میزنه؟ ختده داره ناقوص جنگ به صدا درامده یکبار دیگه اینبار به خونخواهی فرانسه
  • ابی ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    عاقبت حمایت از داعش وطرفداری از مخالفان اقای اسد همینه ...
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    مردم با حضور در خیابان‌های پاریس پلاکاردهایی به دست دارند که روی آنها نوشته شده است: نترسیده‌ایم افرین بر مردم فرانسه
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    این دقیقا همان اسلامی است که آمریکا و غرب میخواستند به ملتهایشان نشان بدهند . الالن وظیفه ما خیلی سنگین تر است باید نمونه یک کشور اسلامی واقعی باشیم . از نظر حقوق بشر و آزادی و امنیت و روابط به همخه کشورهای دنیا خلاصه همه چیز
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳
    0 0
    شوی جدید غربی ها...چه خوابی دیده اند خدا می داند
  • Roya ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
    0 0
    ﯾﻌﻨﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﻟﺘﻬﺎﯼ ﺑﺰﺭﮔﻮ ﻗﻮﯼ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﺩﺍﻋﺸﻮ ﺭﯾﺸﻪ ﮐﻦ ﮐﻨﻦ ﯾﺎ ﺩﺍﺭﻥ ﻋﻤﺪﺍ ﺑﺎ ﺗﺮﺳﺸﻮﻥ ﺍﻭﻧﻮ ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    پاریس رو در یک شب به خاک وخون کشیدن حالا در مقابل جوانان غیور کشورمون اجازهی ورود حتی یک نفر از این گروه ها رو به کشور نمیدهند افرین بر این دلاورمردان
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    0 0
    نباید ساده لوح باشید به نظر شما دولت فرانسه قربانی شده؟نه این فقط سروصدای سیاسیه،نکنه یادتون رفته که قبلأ بوش گفته بود میخوان جنگ صلیبی راه بندازن،الان دارن تو غرب دارن مسجد میسوزونن, فکر نکنین به خاطر داعشه, اونا در برابر تمامیت اسلام ایستادن!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس