کد خبر 494546
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۳

یک پایگاه خبری اسرائیلی از حمله به فرودگاه بین المللی دمشق خبر داد.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی« اسرائیل نشنال نیوز»( آروتز شوا) در اینترنت اعلام کرد:
رسانه های عربی با انتشار گزارش هایی در روز چهارشنبه اعلام کردند جت های جنگنده نیروی هوایی اسرائیل اقدام حمله به فرودگاه دمشق کردند.
براساس گزارش های منتشر شده، صدای انفجارهای مهیب در فرودگاه بین المللی دمشق شنیده شد. به موازات این حملات، برق فرودگاه به طور کامل قطع شد و ترافیک پروازی نیز به صورت موقف متوقف شد.
مشخص نیست که آیا هدف این حملات محموله های تسلیحاتی بود یا اینکه هدف حمله، هسته های تروریستی بود که برضد اسرائیل حمله می کنند.
این گزارش می افزاید:
هفته گذشته رسانه های عربی به نقل از منابعی در سوریه گزارش دادند که نیروی هوایی اسرائیل محموله انتقالی موشک های اسکاد به حزب الله لبنان را هدف قرار داد، براساس گزارش ها این حملات در کوههای قلمون در منطقه مرزی صورت گرفته بودند.
این نشریه اسرائیلی افزود:
ماه آوریل گذشته نیز رسانه های عربی گزارش دادند که جت های نیروی هوایی اسرائیل محموله موشک های اسکاد را که در حال خروج از دمشق بودند، هدف قرار دادند. ارتش اسرائیل سیاست جلوگیری از رسیدن موشک های پیشرفته به حزب الله را در پیش گرفته است. گفته می شود ذخایر موشکی حزب الله تاکنون ده برابر ذخایر موشکی حماس در نوار غزه است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 0
    ای بابا.....چرا حزب الله جواب نمیده؟
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ عجب اس 300 خوبی کار گذاشته برادر روسیه در سوریه :)
  • با نام ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 0
    به ولله هر چه زودتر لازمه یه سامانه ی موشکی قوی از طریق روسه به سوریه داده بشه تا جلوی این ورود و خروج و بمب باران های وحشیانه ی اسرائیلی ها گرفته بشه اگه دوتا از هواپیماهاشونو بزنن دیگه جرات نمیکنند این دور و برا ولگردی کنن سگهای گرگ صفت (منظور از سگ اسرائیله و منظور از گرگ آمریکاست)
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 0
    والا جرئت میخواد در افتادن با اسرائیل اونم تو این موقعیت!!! همه دنبال بهانه هستن بریزن تو سوریه... ناتو مستقیم حمله میکنه به بهانه دفاع از عضوش!!
  • علی ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 0
    سامانه های پدافندی نداره مگه سوریه؟
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
    0 0
    حمله واقعی نبوده چند تا بمب صوتی را داعش منفجر کرده و اسرائیل گفته ما زدیم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس