کد خبر 492786
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

مهاجم برزیلی پیشین تیم فوتبال میلان برای پیوستن به قرمزپوشان مرسی‌ساید با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

توافق اولیه لیورپول با مهاجم پیشین میلان
به گزارش مشرق، طبق ادعای رئیس باشگاه کورینتیانس، پاتو، مهاجم برزیلی که برای این تیم توپ می‌زند به زودی به لیورپولی‌ها ملحق خواهد شد.

روبرتو ده‌آندراده با اعلام اینکه توافق‌های اولیه میان دو باشگاه کورینتیانس و لیورپول حاصل شده است، اعلام کرد پاتوی 26 ساله که اکنون به صورت قرضی برای سائوپائولو بازی می‌کند، پس از پایان قراردادش با این تیم در ماه دسامبر راهی لیگ برتر خواهد شد تا به جمع شاگردان یورگن کلوپ بپیوندد.

پاتو سال 2013 پس از ترک میلان به برزیل برگشت، اما اعلام کرده است که دوست دارد بازی در لیگ برتر انگلیس یا لالیگای اسپانیا را هم تجربه کند. اکنون طبق ادعای رئیس باشگاه کورینتیانس پاتو تا رسیدن به هدف خود فاصله زیادی ندارد و با بازگشایی بازار نقل‌و‌انتقالات فوتبال اروپا در ماه ژانویه، به انگلیس می‌رود.

ده‌آندراده با بیان اینکه طرفین هنوز بر سر جزئیات قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند، به شبکه توتو مرکاتو وب گفت: ما با لیورپول بر سر مسائل کلی پیرامون انتقال پاتو به انگلیس در هفته‌‌های آینده به توافق رسیده‌ایم. پاتو از مدت‌ها پیش تمایل خود را برای بازگشت به فوتبال اروپا ابراز کرده بود. لیورپولی‌ها اما فعلاً منتظر هستند، چون بر سر برخی جزئیات توافقات نهایی حاصل نشده است. با این حال کلوپ (سرمربی لیورپول) می‌خواهد تیمش را تقویت کند. لیگ برتر برای پاتو می‌تواند یک سکوی پرش جدید باشد.

کلوپ از زمان روی کار آمدن به عنوان سرمربی لیورپول با مشکل کمبود مهاجم روبه‌رو بوده است، چرا که دنیل استوریج همچنان درگیر مصدومیت مزمن زانویش است و دنی اینگس هم به خاطر پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل خانه‌نشین خواهد بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس